Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معاوضه شماره هفت‌ها را اتلتیکو رد کرد؛ فلیکس به بارسا نمی‌آید + عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که سران بارسلونا به دنبال جذب ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید هستند و برای جذب وی حاضر به قربانی کردن آنتوان گریزمن خرید گران فصل پیش خود هستند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در حال تغییراتی اساسی است و به نظر می‌رسد که سومین دهه از قرن بیست‌ویکم را کاملا متفاوت آغاز خواهد کرد. ژوائو فلیکس، ستاره‌ی پرتگالی اتلتیکو مادرید، در حال حاضر 20 ساله است و یکی از آینده دار ترین بازیکنان در جهان فوتبال به شمار می‌رود و سران بارسا هم خواهان به خدمت گرفتن‌اش هستند اما اتلتیکو مادرید به این سادگی‌ها حاضر نمی‌شود که این بازیکن را از دست بدهد.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca) on

 از طرفی آنتوان گریزمن بین سال‌های 2014 تا 2019 عملکرد درخشانی در اتلتیکو مادرید داشت و در تابستان گذشته به بارسلونا آمد اما اکنون سران بارسا می‌خواهند او را مجددا به اتلتیکو مادرید بفرستند تا بتوانند فلیکس را به خدمت بگیرند اما به گفته‌ی مارکا سران اتلتیکو چنین پیشنهادی را قبول نمی‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca) on

 گریزمن در حال حاضر 29 ساله است. او در 48 بازی برای بارسلونا 15 گل به ثمر رساند. باید دید که بارسلونا در نهایت به چه شکلی در پایان پنجره‌ی نقل و انتقالاتی این تابستان در خواهد آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала