Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیدۀ چلسی: این فصل به دنبال آقای گلی و قهرمانی در لیگ برتر هستم

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم جوان چلسی می‌گوید برای کسب عناوین فصل آینده برنامه ریزی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تامی آبراهام ستاره جوان چلسی فصل گذشته در مجموع عملکرد رضایت بخشی داشت. او پس از گذراندن دو فصل گذشته به صورت قرضی در سوانسی و استون ویلا، توانست در چلسی انتظارات را برآورده کند.

چلسی - اسپوتنیک افغانستان
آبراهام یک سال دیگر با چلسی تمدید کرد
آبراهام 15 گل برای چلسی زد و اگر مصدومیت‌ها نبود، می‌توانست بر این آمار اضافه کند. این مهاجم جوان آبی‌های لندن در مورد  اهداف خود با چلسی برای فصل 21-2020 رقابت های لیگ برتر گفت:«من دستاوردهایی مانند قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام جهانی و کفش طلا را می‌‌خواهم. همه این اهداف را در سرم دارم و دوست دارم پس از بازنشستگی وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، از عملکردم راضی باشم.»
او در ادامه درباره دعوت به تیم ملی فوتبال انگلیس گفت:«احساس دعوت به تیم ملی انگلیس بسیار خوب و بزرگ بود زیرا این بدان معناست که شما کارهای درست را انجام می دهید و همه می دانند که چه کاری انجام می دهید. از ساوت گیت برای دعوت  به تیم ملی خیلی تشکر می کنم. دوست دارم در تیم ملی راه هری کین و رحیم استرلینگ را بروم و مثل آنها در خط حمله تیم ملی گلزنی کنم. البته می دانم کار آسانی نیست و مهاجمان زیادی مثل راشفورد حضور دارند که آنها نیز به دنبال حضور در ترکیب ثابت هستند.»

آبراهام در فصل جدید در کنار تیمو ورنر آلمانی در خط حمله تیم چلسی به میدان خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала