Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو خواهان جذب مهاجم تبعیدی بارسا

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس قصد دارد تا لوییز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا را جایگزین گونزالو هیگواین در نوک خط حمله‌ی خود کند.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز پیش، رونالد کومان در تماسی تلفنی به لوئیس سوارز اطلاع داده بود که جایی در برنامه‌های او و پروژه‌ی آینده‌ی بارسلونا ندارد و باید از این تیم برود. اکنون گفته می‌شود که یوونتوس به دنبال جذب این مهاجم به صورت بازیکن آزاد است.

سوارز پس از 6 سال حضور در بارسلونا دیگر جایی در این تیم ندارد و باید به دنبال مقصد آینده‌ی خود باشد. به گفته‌ی جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت، این مهاجم اروگوئه‌ای می‌تواند به صورت یک بازیکن آزاد در دسترس سایر تیم ها باشد و به مذاکره با آن‌ها بنشیند چرا که او امیدوار است که به صورت توافقی قراردادش با بارسلونا فسخ شده و راهی تیم دیگری شود و یوونتوس می‌خواهد او را بدین شکل به خدمت بگیرد.

​لوئیس سوارز در فصل اخیر مصدومیت های زیادی داشت و همین موضوع نشان دهنده‌ی این است که او از لحاظ جسمی دچار افت شده و رونالد کومان دیگر نمی‌خواهد او در پروژه‌ی جدید آبی و اناری ها جایی داشته باشد.

لوئیز سوارز در تابستان 2014 از لیورپول راهی بارسلونا شد و در 283 بازی 197 گل برای بلوگرانا به ثمر رساند. سوارز در بارسا توانست یک بار هم برنده‌ی کفش طلا شود و در برهه‌ای از زمان تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала