تحریم امریکا بر سازندگان واکسین ضد ویروس کرونای روسیه 

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم امریکا بر سازندگان واکسین ضد ویروس کرونای روسیه 
تحریم امریکا بر سازندگان واکسین ضد ویروس کرونای روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان وکارشناسانی که روی ساخت واکسین ضد ویروس کرونا در روسیه کار کرده اند زیر تحریم های امریکا قرار گرفتند. 
ساخت واکسین روسیه وارد مرحله جدیدی می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
ساخت واکسین روسیه وارد مرحله جدیدی می‌شود

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره گفت: "مشخص نیست كه مقام های امریكایی چگونه این تلاش برای مجازات افرادی را كه برای درمان بیماری كه بیش از 180،000 هزار شهروند امریكایی را كشته است، برای شهروندان خود توضیح می دهند".

زاخارووا افزود، که این تصور ایجاد می شود که ما در حال صحبت کردن درباره بکار گیری غیرقانونی از تحریم ها برای تبلیغ شرکت های دارویی خود هستیم و این به آن می ماند که امریکا می خواهد با فشار گاز خود را به بازار اروپا انتقال بدهد.

این دیپلمات تأکید کرد: "درباره انگیزه ای که «همکاران» در مورد ادعای دخالت نهادهای علمی در برنامه های سلاح های کیمیایی و بیولوژیکی استفاده کرده اند، هیچ مدرکی مثل همیشه ارائه نشده است".

پیش از این، اداره صنعت و امنیت زیر پایه وزارت بازرگانی ایالات متحده، سی و سه انستیتوت پژوهشی و آزمایش مرکزی وزارت دفاع روسیه، چهل هشت انستیتوت پژوهش مرکزی در شهر کیروف، 48 انستیتوت پژوهش مرکزی در شهر سرگئی پساد، 48 انستیتوت پژوهش مرکزی در شهر ایکاترینبورگ و انستیتوت پژوهشی دولتی کیمیایی و فن آوری را در فهرست تحریم ها قرار داده بود. 

یادآوری می کنیم، که کرملین در واکنش به این تحریم ها و به ویژه در واکنش به تحریم انستیتوت پژوهشی روسیه گفته است، که امریکا معتاد به تحریم است و این به یک تئاتر بیهوده می ماند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала