ترامپ رسماََ نامزدی حزب جمهوری‌خواه را برای دور دوم ریاست جمهوری پذیرفت

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ رسماََ نامزدی حزب جمهوری‌خواه را برای دور دوم ریاست جمهوری پذیرفت
ترامپ رسماََ نامزدی حزب جمهوری‌خواه را برای دور دوم ریاست جمهوری پذیرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا رسماً پذیرفته است، که برای دومین دوره ریاست جمهوری امریکا از طرف حزب جمهوری خواه نامزد شود.

دونالد ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست موادمخدر بدهد  - اسپوتنیک افغانستان
دونالد ترامپ: بایدن پیش از مناظره باید تست موادمخدر بدهد

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا صبح امروز به وقت کابل با حضور در مراسم روز پایانی کنوانسیون حزب جمهوری‌خواه، رسماََ نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر را پذیرفت.

ترامپ در کنوانسیون جمهوری خواهان در چمن کاخ سفید گفت: "عزیزان امریکایی من، امروز، با قلبی پر از سپاس و خوش بینی بی حد و حصر، من نامزدی ریاست جمهوری امریکا را با کمال احترام می پذیرم".

حاضران با تشویق طولانی مدت از اظهارات وی استقبال کردند و چندین بار شعار «چهار سال دیگر» را سر دادند.

ترامپ در جریان سخنرانی یک ساعت و نیمه در این مراسم، از دستاویزهای بیشماری برای جمع کردن رأی بکار گرفت، از مبارزه با ویروس «کووید۱۹» گرفته تا فرستادن نخستین فضانورد به سیاره مریخ!

این رسانه‌ها اما نوشتند ترامپ در حالی از مبارزه با ویروس کرونا صحبت کرد و چین را به دلیل شیوع این بیماری به باد انتقاد گرفت که اکثریت ۱۵۰۰ حضار شرکت‌کننده در این مراسم که به فاصله بسیار کمی از یکدیگر ایستاده بودند، از ماسک تنفسی استفاده نمی‌کردند.

وی همچنین در ادامه تلاش‌ها برای تخریب جو بایدن رقیب انتخاباتی خود از حزب دموکرات، با بیان اینکه این ماراتن ریاست‌جمهوری مهمترین انتخابات در تاریخ امریکاست، گفت مردم باید بین نجات دادن رؤیای امریکایی (دولت خودش) و تسلیم شدن در برابر جریان رادیکال که افسار آشوب‌طلبان، طغیان‌گران و مجرمان خشن را باز می‌گذارد، یکی را انتخاب کنند.

رئیس‌جمهور امریکا در حمله به حزب دموکرات اظهار داشت: «آنها ملت شروری (امریکایی‌ها) را می‌بینند که باید به خاطر گناهانش مجازات شود. جو بایدن ناجی امریکا نیست و اگر فرصتش را به دست بیاورد ویرانگر عظمت آمریکا خواهد بود».

ترامپ با ادعای اینکه به دلیل دیوارهایی که در مرز با مکزیک کشیده، اکنون مرزهای آمریکا امن‌تر از گذشته است، افزود: "دیوار به زودی کامل خواهد شد و بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم مفید است".

یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا به تاریخ 3 نوامبر برگزار می گردد. ترامپ و مایک پنس معاون رئیس جمهور با جو بایدن نامزد دموکرات ها که کامالا هریس را به عنوان معاون ریاست جمهوری انتخاب کرده است. 

در همین زمان، نظر سنجی ها بایدن را پیروز انتخابات می داند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала