Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست هوادارن تیم آرجنتینی از مسی؛ به تیم کودکی‌ات برگرد+عکس

© AP Photo / Manu FernandezLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران تیم فوتبال آرجنتینی نیوولز اولدبویز در خیابان‌ها راهپیمایی کرده‌اند تا مسی به این تیم بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی این روزها تمام تیم‌های دنیا را خواهان خود می‌بیند که تقریبا هیچکدام هم توانایی فعال کردن بند فسخ 700 میلیونی‌اش را ندارند اما عجیب‌ترین باشگاهی که خواهان مسی است،‌تیم نیولز اولدبویز در شهر روزاریو آرجنتین است که مسی فوتبالش را در آن جا آغاز کرده است.

«رویای تو، هدف ماست». این یکی از مهم‌ترین شعارهای هواداران تیم نیولز اولدبویز است که روز گذشته در خیابان‌های شهر روزاریو به تظاهرات پرداختند تا مسی را قانع کنند به تیم دوران کودکی‌اش برگردد.

View this post on Instagram

A post shared by Somos_La_Reta (@somos_la_reta) on

مسی در دوران کودکی فوتبالش را در تیم نیولز اولدبویز (در سال 94) آغاز کرده و سپس به لاماسیا پیوسته است. به همین دلیل بسیاری از هواداران نیولز اولد بویز با حضور در کمپین‌هایی در فضای مجازی خواستار حضور این بازیکن در تیمشان شده‌اند. این مسئله تا حدی برای هواداران نیولز مهم است که آن‌ها روز گذشته با در دست داشتن پرچم‌هایشان راهپیمایی برگزار کردند تا مسی جذب شود.

در همین زمینه، کریستین دآمیکو، نایب رئيس باشگاه نیولز گفته: "نمی‌دانم چنین مسئله‌ای ممکن است یا نه اما همه چیز خود مسی و اعضای خانواده‌اش بستکی دارد. به عنوان مدیر، ‌می‌توانیم بهترین شرایط را فراهم کنیم تا او تصمیم بگیرد. زمانی که مارادونا به نیولز پیوست کسی تصور چنین اتفاقی را نمی‌کرد و امیدواریم چنین مسئله‌ای در رابطه با مسی هم اتفاق بیفتد."

View this post on Instagram

A post shared by La Coruja (de 🏠) (@lacorujafutbol) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала