Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورگن کلوپ: انتقال مسی به سیتی صد درصد به نفع لیگ برتر خواهد بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول در در پاسخ به پرسشی مبنی بر علاقه این تیم به جذب مسی واکنش جالبی از خود نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از توانایی های لیونل مسی آگاه است. مربی آلمانی سرخ‌پوشان لندن به این باور است که تیمش هیچ شانسی برای جذب این فوق ستاره آرجنتینی ندارد.

Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تماس تلفنی نیمار با مسی و لئوناردو با پدر مسی؛ ادعای اسپورت رد شد
کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا سرخ‌های آنفیلد از جذب فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا خوشحال خواهند شد یا خیر این پاسخ را ارائه داد:«بله چه کسی مسی را در تیم خود نمی خواهد؟ اما واقع بین باشید، هیچ شانسی برای جذب مسی نداریم. ارقامی که درباره آن صحبت می شود مشخصا درباره تیم ما نیست و بنابراین به خرید مسی حتی فکر هم نخواهیم کرد. راستش را بخواهید، لیونل مسی بازیکن خیلی خوبی است.»
کلوپ در ادامه اظهار داشت:«مطمئناً جذب لیونل مسی به منچسترسیتی کمک زیادی خواهد کرد و باعث می شود که شکست دادن آنها دشوارتر از قبل شود. با این وجود خیلی مطمئن نیستم که لیگ برتر انگلیس به چنین انتقالی احتیاج مبرم داشته باشد. فوتبال در انگلیس متفاوت است و مسی در یک لیگ دیگری بازی کرده اما با این وجود خیلی دوست دارم او به اینجا بیاید.»

وضعیت آینده لیونل مسی همچنان یکی از بزرگ‌ترین ابهامات دنیای فوتبال محسوب می شود. به نظر می رسد که فوق ستاره آرجنتینی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از بارسا اتخاذ کرده اما موانعی بر سر این راه وجود دارد که قطعاً طی روزهای آینده همه چیز به شکل کامل مشخص خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала