Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس، آژاکس و لسترسیتی؛ بانوی پیر نزدیک‌ترین گزینه برای مهاجم بارسلونا

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا در نخستین روزهای کاری‌اش در این تیم، به مهاجم اروگوئۀ تیمش اعلام کرد که روی حساب نمی‌کند و به دنبال تیم جدید باشد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس یکی از جدی‌ترین مشتریان لوییس سوارز است. در واقع تورینی‌ها می‌خواهد سوارز را به خدمت بگیرد و او را جانشین هیگواین کند. قطعا از نظر ورزشی  این بهترین گزینه برای سوارز است تا در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستارگان یووه بازی کند و شانس زیادی برای کسب افتخارات تیمی داشته باشد.

لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهادات برای «سوارز» مثل باران در حال ریزش است؛ آینده او و مسی به هم گره خورده است

لسترسیتی دیگر گزینه ایست که شرایط خرید سوارز را دنبال می کند. آنها به تازگی قرارداد واردی را تا 2023 تمدید کرده اند اما روی سوارز حساب می کنند و می توانند خط حمله تیمشان را تقویت کنند. تیم های لیگ آمریکا نظیر اینتر میامی با مالکیت بکام می توانند گزینه دیگری برای سوارز باشند تا پس از سالها از فوتبال اروپا جدا شود.

گزینه دیگر سوارز این است که به تیم سابقش آژاکس برگردد. در حقیقت سوارز بین سالهای 2007 تا 2011 به مدت چهار سال در تیم هلندی بازی کرده است. بارسلونا بدش نمی آید که سوارز را با دونی فن ده بیک هافبک میانی آژاکس معاوضه کند.  به هر صورت این مهاجم 33 ساله مشتریان زیادی دارد و به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا مشکلی ندارد تا برای خودش مقصد جدیدی پیدا کند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала