تمسخر خواهر ترامپ به فرزندان برادرش

© AFP 2023 / Ed Jonesتمسخر خواهر ترامپ به فرزندان برادرش
تمسخر خواهر ترامپ  به فرزندان برادرش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خواهر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهارات تمسخر آمیز راجع به فرزندان برادرش، ایوانکا را "مینی دونالد" و اریک را "ابله" خواند.

به گزارش اسپوتنیک، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا فایل های صوتی ضبط شده را منتشر کرد که به گفته وی در آنها خواهر دونالد ترامپ - ماریان ترامپ بری، ایوانکا و اریک، فرزندان برادرش را کنایه می زند.

در این فایل صوتی افشا شده از سوی  برادرزاده دونالد ترامپ، ماریان ترامپ باری به ایوانکا از بابت پستی در اینستاگرام مربوط به حوالی زمان آغاز سیاست دولت ترامپ در جدا کردن اعضای خانواده های مهاجران در مرز آمریکا حمله می کند.

در این پست مورد مناقشه، ایوانکا و پسر کوچکش به تصویر کشیده شدند و این پست در آن زمان مورد انتقاد یک کمدین سرشناس به نام سامانتا بی قرار گرفت هر چند که این کمدین بعدا به خاطر استفاده از کلمات توهین آمیز علیه این مشاور کاخ سفید عذرخواهی کرد.

خواهر ترامپ: برادرم بی‌رحم و دروغگو است - اسپوتنیک افغانستان
خواهر ترامپ: برادرم بی‌رحم و دروغگو است

او اظهارکرد: ایوانکای لعنتی درست در زمان خبر بزرگ مربوط به جدا ساختن کودکان از خانواده هایشان تصویر "مریم مقدس و کودک" را در اینستاگرام منتشر می کند. من هرگز قبلا نام سامانتا بی را نشنیده ام و نمی توانم او را مقصر بدانم. من تقصیر را متوجه آنچه که او گفت نمی کنم.

در ادامه این فایل صوتی در یک بخش دیگر دوباره خواهر دونالد ترامپ ایوانکا را در کنار اریک ترامپ مورد حمله و سرزنش قرار می دهد.

خواهر ترامپ می گوید: در این میان اریک علنا تبدیل به یک ابله می شود و ایوانکا هم خودش برایش مهم است. او فقط به خودش فکر می کند. در ادامه در این فایل مری ترامپ می گوید: بله، او یک مینی دونالد است. ترامپ هم شیفته او است. او همیشه شیفته او بوده است. ایوانکا همواره مورد علاقه او بوده است.

این فایل صوتی جدید بعد از آن منتشر می شود که اخیرا روزنامه واشنگتن پست نیز فایلی صوتی را منتشر کرد که در آن خواهر بزرگتر ترامپ می گوید برادرش "هیچ اصولی را رعایت نمی کند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала