Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خودداری باشگاه بارسلونا از ملاقات با مسی

© REUTERS / ALBERT GEASoccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020 Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match
Soccer Football - La Liga Santander - Valencia v FC Barcelona - Mestalla, Valencia, Spain - January 25, 2020  Barcelona's Lionel Messi during the warm up before the match   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تنها در صورت مذاکره برای تمدید قرارداد با لیونل مسی جلسه برگزار خواهد کرد و در مورد جدایی او از باشگاه ملاقاتی برگزار نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، اسطوره باشگاه بارسلونا، به صورت جدی خواهان جدایی است و برای ترک این باشگاه اقداماتی نیز انجام داده و می‌خواهد قراردادش را به صورت یک‌طرفه با آبی‌اناری‌ها فسخ کند.

مدیران این باشگاه اما فسخ قرارداد لیونل مسی را ناممکن می‌دانند و مدعی اند که بند فسخ قرارداد این بازیکن در ماه جون به پایان رسیده است.

این باشگاه همچنان اعلام کرده است که به هیچ وجه اجازه جدایی بازیکن شماره دۀ خود را نخواهند داد و اگر این بازیکن می‌خواهد جدا شود، باید مبلغ فسخ قرارداد خود را پرداخت کند.

پس از نشر این خبر مسی توسط نماینده‌هایش خواستار ملاقات رو در رو با مدیران باشگاه شد اما به نظر می‌رسد که باشگاه با این درخواست لئو مخالفت کرده است.

براساس گزارش موندو، مدیران باشگاه تنها در صورتی آماده دیدار و مذاکره با مسی اند که این بازیکن برای تمدید قرارداد با باشگاه آماده شود.

مسی در حال حاضر با باشگاه بارسلونا تا پایان سال 2021، قرارداد دارد و اگر بخواهد به باشگاه دیگر بپیوندد، مجبور به پرداخت 700 میلیون مبلغ فسخ قرارداد خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала