Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورازه دور رقابت نفس گیر، یما سعیدی حریف فایگن بوتس نشد+ ویدیو

© Photo / Jama Saidi FBیما سعیدی، بوکسر افغان مقیم آلمان
یما سعیدی، بوکسر افغان مقیم آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یما سعیدی بکسور افغان مقیم آلمان شب گذشته با وجود درخشش مقابل حریف آلمانی اش مبارزه را با امتیاز نزدیکی به وی واگذار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته یما سعیدی رنکینگ ۳۶ جهان در مقابل وینسینت فایگن بوتس آلمانی و دارای رنکینگ ۲۰ جهان در وزن 72 کیلوگرام در شهر برلین آلمان و در سالون Havelstudios در دوازده روند نفس گیر به مصاف هم رفتند که در نهایت این جدال با نتیجه نزدیک 116 بر 112 به سود بکسور کشور آلمان و میزبان رقابت ها به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که از سوی IBF سازمان بکس حرفه ای جهان برگزار میشود، یما سعیدی ۱۷ پیروزی دارد که ۷ حریف خود را ناک کرده و تنها یک شکست را تجربه کرده است، در واقع شکست دیشب سیعدی دومین شکست وی در این رقابت ها به حساب می آید.

البته وی سابقه دو قهرمانی در رقابت های IBF و WBO در سطح اروپا و گرفتن دو کمربند این مسابقات را در کارنامه دارد.

فایگن بوتس آلمانی که سه شکست در این رقابت ها ثبت دارد اما شب گذشته سی و دومین پیروزی اش در این رقابت ها را مقابل بکسور افغانستانی اش کسب کرد که البته این پیروزی نزدیک و دشوار صعود قابل ملاحضه ای نیز برای وی داشت. بوتس با شکست یما سعیدی با هفت پله صعود از رتبه 20 به جایگاه 13 جهانی رسید.

البته سعیدی نیز با وجودی که در این رقابت شکست خورد، اما به دلیل نمایش خوبش یک پله در جدول جهانی صعود کرد و به رده 35 دنیا رسید.

خلاصه مسابقه دیشب یما سعیدی با بوتس

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала