Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غم و نگرانی در بارسلونا؛ کارناوال شادی در آرژانتین؛ به خانه برگرد کاپیتان+ ویدیو

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی خروج لیونل مسی از بارسلونا روز به روز جدی تر میشود، هواداران تیم دوران کودکی مسی از او خواستند دوباره به این تیم برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، تعدادی زیای از طرفداران تیم فوتبال نیولز اولد بویز آرژانتین با برپایی یک جشن خیابانی از لیونل مسی خواستند از این که تصمیم گرفته بارسا را ترک کند به لیگ کشورش و به تیمی که در دوران کودکی برای آن به میدان رفته، برگردد.

نیوولز اولد بویز نخستین باشگاه حرفه‌ای دوران ورزشی مسی به حساب می‌آید و این بازیکن بین ۷ تا ۱۳ سالگی در این باشگاه تمرین می‌کرد و پس از آن راهی آکادمی بارسلونا شد.

 با این وجود پس از منتشر شدن علاقه مسی برای ترک بارسلونا، هواداران این باشگاه آرژانتینی بدون توجه به وجود ویروس کرونا، با برگزاری تجمعاتی خواستار بازگشت مسی به تیم محبوبشان شدند.

در حال حاضر تیم های منچسترسیتی، پی اس جی، اینتر، یوونتوس و منچستریونایتد به دنبال خرید مسی هستند.

ویدیو از حضور طرفداران تیم نیولز اولد بویز در خیابان های آرژانتین

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала