Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بخاطر نیمار، یا نیمار به خاطر مسی؛ عاشق و معشوق به هم میرسند؟

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد موضوع هم بازی شدن دو ستاره دنیای فوتبال روز به روز جدی تر میشود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که درخواست جدایی مسی از باسلونا به یکی از داغ ترین سوژه های رسانه ورزش جهان تبدیل شد، تیم هایی زیادی برای جذب وی وارد عمل شدند.

یکی از این تیم ها که ظاهرا بیشترین شانس را برای خرید مسی دارد، منچسترسیتی است و ظاهرا با توجه علایم و اتفاقات موجود خود مسی هم نسبت به اینتر و پی اس جی تمایلش برای بازی در این تیم است.

اما گزارش هایی دیگری هم این خبر را داغ کرد. این که مسی از نیمار درخواست کرده که برای هم بازی شدن دوباره با وی راهی این تیم انگلیسی شود.

موضوعی که میتواند یک اتفاق جالب و ویژه برای این باشگاه باشد.

حالا اسپین برزیل مدعی شده که نیمار حاضر است برای عملی کردن این اتفاق بزرگ پی اس جی را ترک و به منچسترسیتی برود تا با مسی همبازی شود.

این ادعا در حالی مطرح میشود که بارسلونا دو فصل متوالی است که میخواهد نیمار را به نیوکمپ برگرداند این دو دوباره با یکدیگر هم پا شوند.

در همین حال روزنامه لوپارزین فرانسه هم دقایقی پیش ادعای جالبی کرده و گفته که پی اس جی از شانس بالایی نسبت به سیتی برای جذب مسی برخوردار است، زیرا در تیم پاریسی بازیکنانی هستند که میتوانند پای مسی را به پاریس بکشانند.

این روزنامه گفته، نیمار و دی ماریا دو دوست صمیمی مسی هستند که در پاریس حضور دارند و مسی نیز به شدت علاقه مند است دوباره با نیمار هم بازی شوند.

به این ترتیب پی اس جی میتواند با این استفاده از این دو برگ برنده اش، شانس زیادی برای جذب لئو داشته باشد.

این در حالیست که مسی و وکلایش در تلاش هستند تا با مذاکره مسالمت آمیز و بدون جنجال، زمینه خروج فوق ستاره آرژانتینی را از نیوکمپ فراهم کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала