Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد دو پدیده آینده‌دار فوتبال اسپانیا به توافق رسید + عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد با مارک خورادو و آلوارو فرناندز دو پدیده آینده‌دار فوتبال اسپانیا به توافق رسید.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد برای جذب مارک خورادو و آلوارو فرناندز، دو مدافع کناری جوان، جمعی از باشگاه های بزرگ اروپایی را کنار زدند.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
6 بازیکن در لیست فروش منچستریونایتد برای شکار جیدون سانچو

این دو بازیکن در حال حاضر در انگلیس حضور دارند تا پس از سپری کردن قرنطینه دو هفتگی، انتقال خود به منچستریونایتد را تکمیل کنند. خورادو 16 ساله و فرناندز 17 ساله که به ترتیب مدافع راست و چپ هستند، پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا و رئال مادرید را رد کردند تا به منچستریونایتد بپیوندند.

بسیاری از بازیکنان جوان فوتبال اسپانیا در سالهای اخیر  راهی لیگ انگلیس شده اند. مشهورترین نمونه سسک فابرگاس بود که آکادمی بارسلونا را در سن 16 سالگی به مقصد آرسنال ترک کرد. بعد از آن موارد زیادی نظیر اریک گارسیا تکرار شد.شیاطین سرخ سعی می کنند که با خرید بازیکنان جوان ترکیب خود را تقویت کنند و حالا صاحب دو جوان اسپانیایی شده اند.

خورادو و فرناندز روز چهارشنبه در زمین تمرین منچستریونایتد حضور داشتند و در این تیم به ترتیب شماره 90 و 88 را بر تن خواهند کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала