Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پروژه رویایی پی‌اس‌جی؛ جمع آوری مسی، رونالدو و پپ در کنار ستاره‌های فعلی

© AFP 2023 / GEOFFROY VAN DER HASSELTPSJ klubunun bayrağı
PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تصمیم دارد در سال 2021، رونالدو، مسی و پپ گواردیولا را به پاریس بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی چندین سال است که به باشگاه پاریسن‌جرمن لینک شده اند و مالک متمول این باشگاه رویای حضور هر دو ستاره درخشان فوتبال را در تیمش دارد.

الخلیفی همچنان دوست دارد تا پپ گواردیولا این تیم را هدایت کند تا به هدف اصلی‌اش برسد و قهرمان اروپا شود.

به حقیقت پیوستن این رویا این روزها ممکن به نظر می‌رسد زیرا مسی خواهان جدایی از بارسلونا و در پایان سال 2021 قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد.

همچنان پپ گواردیولا یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و چندی قبل ستیزن‌ها اعلام کردند که اگر این مربی اسپانیایی اگر بخواهد اتحاد را ترک کند، به او اجازه خواهند داد.

رونالدو نیز تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و اگر پی‌اس‌جی برای جذب او اقدام کند، می‌تواند در ازای 40 تا 50 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این موضوع را فابریس پانکرات، ستاره سابق پاریسن‌جرمن در گفت‌و گو با لوپاریسن با لحن بسیارمحکم در گفتارش تأیید کرد و می گوید که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در پی‌اس‌جی توپ خواهند زد و پپ گواردیولا نیز آن‌ها را هدایت خواهد کرد.

او در این مورد گفت:" این اولین تیم در جهان است که چهار فوق‌ ستاره را جمع می کند؛ رونالدو، مسی ، نیمار و امباپه بزودی کنار هم توپ خواهند زد و پپ این تیم را هدایت خواهد کرد".

این در حالی‌ست که مسی و رونالدو در فصل جدید 33 ساله و 36 ساله خواهند شد و جذب این بازیکنان با پول هنگفت منطقی به نظر نمی‌رسد و پروژه آینده باشگاه را با ناکامی رو به رو خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала