پوتین: روسیه مشروعیت انتخابات ریاست جمهوری بلاروس را به رسمیت می‌شناسد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه مشروعیت انتخابات ریاست جمهوری بلاروس را به رسمیت می‌شناسد
پوتین: روسیه مشروعیت انتخابات ریاست جمهوری بلاروس را به رسمیت می‌شناسد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که کشورش نتایج انتخابات ریاست جمهوری بلاروس را به رسمیت می‌شناسد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با کانال یک تلویزیون کشورش اظهار کرد: کسانی ممکن است درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری بلاروس تردید کنند اما من تمامی دلایل را دارم برای آن که نسبت به صداقت کامل آنهایی که در نتایج انتخابات بلاروس تردید می کنند تردید کنم.

لوکاشنکو: از دوستم پوتین متشکرم  - اسپوتنیک افغانستان
لوکاشنکو: از دوستم پوتین متشکرم

پوتین تاکید کرد: بنا براین ما برمبنای این حقیقت عمل می کنیم که انتخابات برگزار شده است. ما مشروعیت آن را به رسمیت شناختیم و از جمله خود من فورا این کار را کردم. و همانطور که شما می دانید، من به آلکساندر گریگوریویچ لوکاشنکو، در خصوص پیروزی اش در این انتخابات تبریک گفتم. این کل موضوع است.

در پی انتخابات ریاست جمهوری نهم آگست در بلاروس که الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور این کشور به عنوان پیروز آن اعلام شد، اعتراضات گسترده ای از سوی مخالفان در این کشور در اعتراض به نتیجه این انتخابات به راه افتاد

لوکاشنکو، کشورهای غربی را به "مداخله مستقیم" در اوضاع کنونی این کشور متهم کرد و گفت: اقدامات و اظهارات مربوطه کشورهای غربی در حال حاضر مداخله مستقیم در اوضاع کنونی در بلاروس است".


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала