Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل مانه به حضور در بارسا و همکاری مجدد با کومان

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سادیو مانه ستاره موفق لیورپول به همکاری مجدد با رونالد کومان علاقه نشان داده است و دوست دارد تا جانشین مسی در بارسلونا گردد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن‌که جدایی مسی از بارسلونا جدی شد و این بازیکن با فرستادن فکس به باشگاه این موضوع را رسمی ساخت، رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شدند که کومان خواهان همکاری مجدد با مانه است و می‌خواهد این بازیکن جانشین مسی شود.

حالا به نظر می‌رسد که مانه نیز به حضور در بارسلونا و همکاری مجدد با سرمربی هالندی این باشگاه علاقه دارد و می‌خواهد جانشین مسی شود.

براساس ادعای موندو دیپورتیوو، مانه که دو سال زیر نظر کومان در ساوتهمپتون توپ زده است، از نقش فعلی خود در لیورپول راضی نیست و می‌خواهد برای کسب جوایز فردی این تیم را کند.

این بازیکن سنگالی احساس می‌کند که با پیوستن به جمع آبی‌اناری‌ها فرصت به دست آوردن جوایز فردی و تیمی را خواهد داشت و با حضور هندرسون، صلاح و فیرمینو در لیورپول به چنین هدفی دست نخواهد یافت.

مانه که در سال‌های اخیر یکی از ارکان اصلی تیم لیورپول بوده و در رسیدن این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ انگلیس نقش به سزایی داشته است، تا حالا برنده جوایز فردی نشده و جوایز فردی را صلاح و هندرسون برنده شده اند.

گفته می‌شود که این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد با لیورپول را نیز کرده و نمی‌خواهد با این باشگاه تمدید کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала