Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره آژاکس چشم انتظار پیشنهاد بارسا

© AP Photoدونی فن ده بیک بازیکن آژاکس
دونی فن ده بیک بازیکن آژاکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود این واقعیت که عملیات انتقال دونی فن ده بیک در حال حاضر بسیار پیچیده است ولی این بازیکن می‌خواهد منتظر بارسا بماند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که فعلا عملیات انتقال دونی فن ده بیک از آژاکس به بارسلونا بسیار پچیده به نظر می‌رسد ولی این ستاره قصد دارد منتظر بارسا بماند.

باشگاه اسپانیایی تا کنون نتوانسته آژاكس را به مبلغ کمتر از 55 میلیون راضی کند تا راه خروج هافبك 23 ساله را زمینه سازی نمایدو نیز توان مالی این باشگاه در شرایط حال چنین ایجاب نمی‌کند... حداقل تا زمانی كه تیم بارسا به طور قابل توجهی وضعیت‌اش روشن شود، و این همان موردی است که ستاره هالندی به آن دل بسته و تا هنوز درب باشگاه بلوگرانا را نبسته است. فن ده بیک منتظر است تا ببیند چگونه آینده لیونل مسی حل می‌شود با این اعتقاد که جدایی فرضی مسی سناریوی دیگری را باز می‌کند.

هافبک جوان آژاکس می‌داند که خرید اولویت رونالد کومان است. و نه تنها برای مربی جدید بارسا بلکه برای مدیریت ورزشی باشگاه بلوگرانا که تابستان گذشته به او ابراز علاقه کرده است.

در آن زمان فن ده بیک نمی‌توانست قرارداد را مشخص کند و در هالند تصور می‌کنند که رئال مادرید با آژاکس به توافق نامه ترجیحی در مورد این بازیکن در این فصل دست یافته است. اما فن ده بیک به نماینده‌اش فولکر اشتروت دستور داده که هرگونه عملیاتی را متوقف کند.

نه تنها بارسا و رئال علاقمند به او هستند بلکه در لیگ برتر نیز تیم‌های تاتنهام و منچستر یونایتد با آژاکس تماس گرفته‌اند تا جویای شرایط وی شوند ولی ستاره ملی پوش هالندی روشن است که اگر احتمال پیوستن به بارسا وجود دارد می‌خواهد آن را سرعت بدهد.

کرونا ویروس یک تقویم استثنایی برجای گذاشته است. پنجره نقل و انتقالات تابستانی این فصل در 5 اکتبر در لالیگا سانتاندر بسته می‌شود در حالی که 37 روز به آن تاریخ باقی مانده فن ده بیک نمی‌خواهد عجله کند زیرا می‌داند مدت طولانی است که شرایط فعلی 180 درجه تغییر کرده است.

علاقه بارسا ممکن است باعث شود رئال مادرید آژاکس را با توافق نامه ترجیحی ادعا شده در تابستان گذشته محکم کند اما اراده این فوتبالیست دیدار مجدد با فرانکی دی یونگ است که او خود را به طرز شگفت انگیزی تکمیل می‌کند.

کومان در زمان حضورش در تیم ملی هالند از این موضوع استفاده کرده و اکنون دوست دارد این بازیکن مصدوم دوباره در رختکن بارسا برای بازسازی هسته بلوگرانا رقابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала