Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تمرینات تیم آشفته بارسلونا بدون 17 بازیکن اصلی

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است تمرینات پیش فصل تیم فوتبال بارسلونا فردا در کمپ خوآن گامپر آغاز شود.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش منابع خبری در اسپانیا 17 بازیکن اصلی تیم فوتبال بارسلونا به دلایل مختلف در نخستین جلسه تمرینی این تیم که زیر نظر سرمربی جدید برگزار میشود، حضور نخواهند داشت.

این بازیکنان به دلایل مصدومیت، حضور در تمرینات و مسابقات تیم های ملی، و تعطیلات تابستانی نمیتوانند در تمرین نخست بارسا برای فصل جدید حضور پیدا کنند.

این در حالیست که امروز شماری از بازیکنان بارسا در تست های صحی پیش از آغاز تمرینات شرکت کردند که البته غیبت مسی مهم ترین موضوع بود.

 

طبق گزارش ها، فرانکی دی یونگ، سرجیو بوسکتس، لنگلت، گریزمن، ترینکائو، نسلون سمدو، مارتین برایتویت، آنسو فاتی، پنا، ریکی پوچ، خوان میراندا، کارلس آلنا و پدری بازیکانی هستند که هم اکنون در اختیار تیم های ملی قرار دارند.

در این بین اما، مارک آندره ترشتگن به دلیل جراحی زانویش مصدوم است، میرالم پیانیچ بخاطر مثبت شدن تست کرونایش در ایتالیا قرنطنیه است و فیلیپ کوتینیو نیز پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ هنوز در تعطیلات به سر میبرد.

به همین دلیل کومان سرمربی جدید بارسلونا میخواهد برای برگزاری نخستین جسله تمرینی اش از بازیکنان تیم دوم بارسلونا دعوت کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала