Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال هم بازی شدن سوارز با رونالدو قوت گرفت

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا که به نظر میرسد خروجش از این تیم در تابستان جاری حتمی است، احتمال دارد هم بازی رقیب دوست صمیمی اش لیونل مسی در یوونتوس شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا، وی به صورت مستقیم به لوئیز سوارز اعلام کرد که دیگر نیازی به او در تیم ندارد و او میتواند بارسا را ترک کند.

این موضوع هر چند باعث دلخوری لوئیز سوارز شد و حتی باعث شد وی سکوتش را بشکند و بر علیه باشگاه بخاطر این رفتار با وی انتقاد کند.

سوارز که سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا محسوب میشود، تا کنون از تیم های زیادی پیشهاد دارد و اکنون وی در حال بررسی این پیشنهادات است.

یکی از این تیم یوونتوس است که قصد دارد با جذب این مهاجم با تجربه وی را در کنار رونالدو در تورین قرار دهد تا سوارز پس از چندین سال حضور درخشان کنار مسی در بارسا و لالیگا، بازی کنار فوق ستاره پرتغالی را هم تجربه کند.

روزنامه سان انگلیس به نقل از موندودیپورتیوو اسپانیا میگوید که سوارز با پاول ندود معاون یوونتوس در خصوص انتقالش به این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

بر بنیاد این گزارش، در خصوص انتقال سوارز به یووه پیشرفت های خوبی صورت گرفته و احتمال این که سوارز بازیکن جدید یوونتوس باشد، زیاد است.

این در حالیست که تیم های پی اس جی، آجاکس و اتلتیکومادرید نیز خواهان جذب این بازیکن 33 ساله هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала