Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای اوندا سرو : بند 700 میلیونی‌ای وجود ندارد؛ مسی رایگان می‌تواند جدا شود + عکس

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا در گزارشی مدعی شده است که بند آزاد سازی 700 میلیونی لیونل مسی فاقد اعتبار می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه رادیویی اوندا سرو برخلاف بیانیه‌ی اخیر سازمان لالیگا مدعی شده است که بند آزاد سازی بارسلونا در پایان ماه جون فاقد اعتبار شده است و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد و به طور رایگان می‌تواند بلوگرانا را ترک کند.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لالیگا تأیید کرد؛ تنها راه خروج مسی از بارسا، پرداخت بند آزادسازی 700 میلیونی + عکس

پس از فصل اسف‌بار بارسلونا و عدم قهرمانی حتی در یک جام و علی‌الخصوص پس از شکست مفتضحانه و 8 بر 2 در برابر بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی به شدت قصد ترک بارسلونا را گرفته است.

در همین حال بارسلونا مدعی شده است که هر باشگاهی که خواهان جذب این فوق ستاره می‌باشد باید بند فسخ قرارداد و آزادسازی 700 میلیون یوریی این بازیکن را بپردازد.

اما نکته‌ای که مطرح است این است که این بند در پایان ماه جون طبق قرارداد به پایان می‌رسد اما با ادعای بارسلونا و تایید لالیگا به‌خاطر تمدید این فصل پس از شیوع ویروس کرونا، بند آزادسازی مسی نیز تمدید شده است.

در همین حال شبکه رادیویی اوندا سرو برخلاف سازمان لالیگا این ادعا را رد می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала