Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومین خرید فصل تاتنهام؛ مورینیو تیم خود را کامل می‌کند + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر مت دوهرتی مدافع راست جدید ایرلندی تاتنهام
مت دوهرتی مدافع راست جدید ایرلندی تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مت دوهرتی مدافع راست ایرلندی باشگاه ولوورهمپتون با امضای قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو از گرگ‌ها به جمع خروس‌های تاتنهام پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام هاتسپر با پرداخت 15 میلیون یورو، مت دوهرتی، مدافع کناری وولورهمپتون واندررز در لیگ برتر را به خدمت گرفت. مدافع راست اهل جمهوری ایرلند، 28 سال دارد و یک قرارداد چهار ساله با اسپرز امضا کرده است.
دوهرتی پس از پیوستن به ولورهمپتون بیش از 30 بازی برای این تیم انجام داد. وی پس از پیر امیلی هویبرگ و جو هارت، سومین خرید اسپرز در تابستان لقب گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Tottenham Hotspur (@spursofficial) on

این بازیکن پس از پیوستن به تاتنهام گفت: "من از پیوستن به چنین باشگاه بزرگی بسیار افتخار می کنم. تاتنهام بهترین ورزشگاه و احتمالاً بهترین زمین تمرین در جهان را دارد.
هنگامی که من فهمیدم این علاقه وجود دارد خیلی سریع تصمیم خود را گرفتم. زمان حضورم در ولورهمپتون خارق العاده بود. من در مورد کل باشگاه حرف بدی نزده ام. فقط احساس می کنم با آمدن به اینجا می خواهم بازی و حرفه ام را به سطح بالاتری برسانم."
دوهرتی در هر بازی لیگ برتر انگلیس در رقابت های فصل قبل بازی کرد و به تیم نونو اسپیریتو کمک کرد تا به مقام هفتم برسد. آنها مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در فصل گذشته نیز حضور داشتند و به سویا باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала