Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرارداد با بارسا، رمز جدایی مسی از بلوگرانا

© AP Photo / Manu FernandezLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد لیونل مسی با بارسلونا رمز جدایی فوق ستاره آرجانتینی از باشگاه کاتالان‌ است.

فوق ستاره آلبی سلسته از قرارداد خود چنین تفسیری دارد که او یک بازیکن آزاد است اما بارسا اصرار دارد که قرارداد وی همچنان معتبر بوده و بند آن 700 میلیون یورو است.

مسی و وکلای او می‌دانند که وی سه‌شنبه به بارسا فکس نمود که می‌خواهد از این تیم جدا شود، مهلت انصراف از سال اختیاری قرارداد او به دلیل ویروس کرونا چند روز اضافه داشته است زیرا پایان تمامی رقابت‌ها طولانی شده بود و بنابراین تاریخ 10 جون که آنها در نیوکمپ به آن مراجعه می‌کنند، معتبر نیست. اگر 10 روز بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا حساب شود، بنابراین در مهلت مقرر است زیرا او این کار را دو روز بعد اعلام کرد.

اما علاوه بر این در قراردادهمانطور که مسی تفسیر کرده شرط شده که فصل 20-21 فاقد بند است و وی باید همانطور که دیشب ال لارگوئرو اعلام کرد در مورد جدایی خود مذاکره کند. به عبارت دیگر ارزش آن 700 میلیون نیست و هر دو طرف باید به توافق برسند تا رابطه‌ای را كه در 20 سال گذشته پابرجا بوده باید پایان نیابد. در نتیجه او نه تنها معتقد است که در حال حاضر آزاد است بلکه در بدترین حالت نیز می‌تواند بدون پرداخت این مبلغ این باشگاه را ترک کند زیرا در حال حاضر در آخرین فصل مسابقاتش است.

در صورت جدایی او بدون دستیابی به توافق اقتصادی، بارسا می‌تواند مسی را به دلیل نقض قرارداد محکوم کند اما با در نظر گرفتن متغیرهایی که قاضی در نظر خواهد گرفت (سال‌ها، ماه‌های باقی مانده اوراق قرضه...) جدایی وی ​​با قیمتی قابل توجهی پایین‌تر از 700 خواهد بود. بارسا این بند را حذف کرد زیرا روحیه کلی قرارداد مسی نسبت به کسی که کاپیتان باشگاه است، دوستانه و دلسوز بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала