Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی برود؛ لاوتارو هم نمی‌آید + عکس

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه ایتالیایی از احتمال رد پیشنهاد بارسلونا توسط مارتینز مهاجم آرجنتینی اینتر بخاطر احتمال خروج مسی فوق ستاره بارسا و هم‌وطن لاوتارو خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخبار بد برای بارسلونا ادامه دارند. حالا نشریه ایتالیایی کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که لاوتارو مارتینز آرجنتینی که ماه هاست مورد توجه کاتالان ها قرار دارد، به علت ماجرای مسی قید حضور در نیوکمپ را زده و می خواهد قراردادش را با اینتر تمدید کند.

لاوتارو مارتینز قرار بود که در این تابستان به جانشین لوئیز سوارز تبدیل شود اما به نظر می رسد که مهاجم آرجنتینی منصرف شده است. در حقیقت هدف اصلی لوتارو از پیوستن به بارسلونا این بود که به هم تیمی مسی تبدیل شود اما حالا که لئو قصد جدایی دارد، او هم دلیلی نمی بیند که اینتر را ترک کند. از سویی ماندن کونته نیز نقشی کلیدی در حفظ ستاره آرجنتینی در ترکیب نراتزوری ها خواهد داشت.

View this post on Instagram

A post shared by Corriere dello Sport (@corrieredellosport) on

لاوتارو تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد. بند مربوط به رقم فسخ قرارداد وی که 111 میلیون یورو بود در ماه جولای به اتمام رسید. لوتارو در سال 2018 با 25 میلیون یورو از باشگاه ریسینگ آرجنتین به اینتر ملحق شد که در این فصل با ثبت 21 گل در 49 بازی عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و درخشان ظاهر شد.

اینتر فصل قابل قبولی داشت که به فینال لیگ اروپا رسیدند و فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در لیگ ایتالیا دوم شدند. نراتزوری ها حالا انگیزه بالایی دارند تا در فصل جدید بتوانند جام ببرند که حضور مهاجم آرجنتینی در کنار لوکاکو برایشان حائز اهمیت بالایی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала