Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان تعطیلات کهکشانی‌ها و برگشت به تمرینات

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان تیم رئال مادری به دلیل اجازه نیافتن تیم بزشکی به خانه‌های شان، تست PCR را در والدبباس سپری می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تعطیلات تمام شد و قهرمان به صحنه بر می‌گردد.

امروز با شروع ساعت 08:00 صبح بازیکنان تیم مادرید در والدباس احضار شدند تا تست PCR  اجباری را انجام دهند و مشخص شود آیا بازیکنی به کوید 19 مبتلا است یا خیر، کاری که آنها قبلاً و با بازگشت به رقابت های لیگ انجام داده بودند. در حالی‌مه آن زمان تست پی‌سی‌آر بازیکنان در خانه‌های شان گرفته شد و کسانی چون ماریانو دیاز که مبتلا بودند تحت درمان قرار گرفتند اما اما اکنون لالیگا این احتمال را رد کرده، بنابراین باشگاه یک سیستم زمان بندی را ترتیب داده تا در غیاب دانستن نتایج، بازیکنان با یکدیگر مخلوط نشوند. فردا آخرین مهلت خواهد بود که بازیکنان تحت هدایت زیدان به تمرینات در شهر مادرید باز می‌گردند.

جدا از وظیفه‌ای که توسط دوپونت مربی فیزیکی تحمیل شده اکثر قریب به اتفاق آنها در روزهای اخیر در حال آماده سازی هستند. در مورد سرخیو راموس، مارکو آسنسیو (او در حال گذراندن تمرینات خود در امکانات مایورکا است)، تونی کروس، مارسلو، بنزما (معمولی از آماده سازی)، لوکاس وازکز، کاسمیرو، رودریگو، وینیسیوس و یوویچ برای معرفی برخی از کسانی که آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی خود عمومی کردند. پرونده دومی شگفت آور است زیرا او در حالی که در بلگراد بود در حال آمادگی با همان مربی بدنی بود که با او کار می‌کرد.

بازگشت به کار متزلزل خواهد شد همانطور که قبلاً در فصلی که در آن جام جهانی یا یورو کاپ برگزار نشد، اتفاق افتاده است. زیدان برای جلسه اول مارسلو، میلیتائو، ناچو، کاسمیرو، مودریچ، والورده، ایسکو، بنزما، وینیسیوس، رودریگو، اودگارد و لوکاس واسکز را در اختیار دارد. کورتوا، هازارد، راموس، کارواخال، آسنسیو، ریگیلون، لونین، مندی، واران، کروس، بیل و یوویچ 12 بازیکنی هستند که به تیم‌های ملی شان دعوت شده‌اند و حضور آنها یک هفته به تعویق می‌افتد.

سپس باید آینده بازیکنان دیگری مانند ماریانو (او می‌تواند به بنفیکا برود)، سبایوس، مایورال (نزدیک به والنسیا)، اودریوزولا (در تعطیلات پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان با بایرن و این فصل که ادامه خواهد داد)، خامس و براهیم دیاز را ببینیم. هر دو به ترتیب قصد بستن خروج و قرارداد قرضی خود را داشتند. برای تکمیل لیست بازیکنان دست اولِ زیزو، اسامی 10 بازیکنی که قهرمان لیگ جوانان اروپا شدند مشاهده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала