Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ مسی با بارسا را پایانی نیست؛ فوق ستاره امروز تمرین نکرد

© AP Photo / Joan MonfortНападающий "Барселоны" Лионель Месси, фото из архива
Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا که ساز جدایی سر داده امروز صبح در تمرینات این تیم حاضر نشد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی سه‌شنبه هفته پیش اطلاع داد که تابستان امسال می‌خواهد با استفاده از بند آزادی‌اش به گونه رایگان از این تیم جدا شود، خبری که بمب را در میان سران بارسا تا هواداران‌اش منفجر کرد.

وب سایت گل گزارش کرده که فوق ستاره بارسا برای انجام آزمایش کوید19 در مرکز تمرینات باشگاه حاضر نشد و بر قصد جدایی‌اش ایستاده است.

ستارگان بارسا با فاصله‌های جدا از هم وارد مرکز تمرینی سان خوان دسپی بلوگرانا شدند تا قبل از بازی‌های پیش فصل تحت معاینه‌های بهداشتی قرار بگیرند.

سرمربی جدید رونالد کومان با بقیه کادر مربیگری خود حضور داشت، جوردی آلبا و مارتین بریتوایت اولین بازیکنانی بودند که به مرکز رسیدند. لوئیز سوارز و آرتورو ویدال نیز اعلام حضور کردند، هرچند در هفته‌های اخیر هر دو به دلیل دور شدن از نیوکمپ در ارتباط بودند اما مسی عمدا از حضور در این برنامه ابا ورزید. وی برای تقویت این پیام که دیگر مایل به عضویت در میادین نیست از آزمایشات صرف نظر کرد.

مسی هنوز امیدوار است که یک راه حل دوستانه ترتیب داده شود و می‌خواهد با هیئت مدیره بنشیند تا در اسرع وقت شرایط خروج خود را نهایی سازد. اما تا کنون موفق به این کار نشده است.

روابط تنگ مسی با مقامات ارشد بارسا به دنبال شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شدت شکست.

حالا تیم‌های بزرگ باشگاهی از جمله منچسترسیتی، پی‌اس‌جی، اینتر و یوونتوس ابراز علاقمندی کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала