Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز و خروج آرام از بارسا

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز تا ختم قراردادش در بارسلونا، با باشگاه دیگری مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که جدایی لیونل مسی از بارسا سروصدایی زیادی را به راه انداخته اما لوئیز سوارز این زمان از اولویت بالایی برخوردار است تا به بهترین شکل ممکن قراردادش را با بارسلونا فسخ کند. این بازیکن و وکلای او تماس‌های بی شماری را از سراسر دنیا دریافت می‌کنند که در مورد وضعیت وی سوال می‌کنند و پیشنهاد قرارداد می‌دهند اما مُهاجم اروگوئه‌ای تا زمانی که رابطه قراردادی وی با باشگاه بلوگرانا برطرف نشود، هیچ مذاکره با تیم دیگری انجام نخواهد داد.

در اولین گام سوارز می‌خواهد که برای رسیدن به توافق دوستانه پیش برود. او نمی‌خواهد مشکلی برای باشگاه پیش بیاورد اما باید به دنبال منافع آنها نیز می‌باشد. مهاجم اروگوئه‌ای درخواست جدایی نکرده اما او که از طریق مربی جدیدش به خروج نزدیک است، بنابراین باشگاه باید او را همانطور که شایسته سال قراردادش است به اضافه یک سال اختیاری، به او جبران کند.

این بازیکن با موقعیتش ثابت قدم است و بارسا فعلاً دست خود را به پیچ و تاب نمی‌دهد تا از خسارتی که خزانه آنها به سختی می‌تواند بپردازد، جلوگیری کند. تفاوت در این است که سوارز از ادامه دفاع از پیراهن بلوگرانا خوشحال خواهد شد اما این کومان است که نمی‌خواهد او در تیم حضور داشته باشد. بنابراین بارسا وظیفه بیشتری در قبال ادعاهای منطقی خود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала