Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط جالب و دور از انتظار بارتومئو برای ملاقات با مسی

© REUTERS / Albert GeaLeo Messi
Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی می‌خواهد که با جوزپ ماریا بارتومئو دیدار کند ولی رییس باشگاه از ان ابا می‌ورزد.

به گزارش اسپوتنیک، لئو مسی اخیراً از وکلای خود خواسته تا در جستجوی جلسه‌ای که می‌تواند با یک خروج دوستانه از این باشگاه موافقت کند با بارسلونا نزدیک شوند اما همانطور که موندو دیپورتیوو مدعی شده جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا فقط با لئو مسی یا پدرش پشت میز می‌نشیند تا بازیکن آرجانتینی تمدید کند که دهمین تمدید قرارداد وی با بارسلونا خواهد بود.

این باشگاه در موضع خود قاطع است که در مورد جدایی فوق ستاره آرجانتینی به مذاکره نرسد و به لئو بگوید که آنها می‌خواهند او به عنوان بازیکن بارسا ادامه دهد. به همین دلیل آنها نمی‌فهمند که غیر از تمدید یا تمدید شرایط قرارداد فعلی وی باید گفتگو یا جلسه دیگری با بازیکن و همراهان او انجام شود. بارتومئو و هیئت مدیره تحت حمایت دبیرخانه فنی و مربی جدید کومان از این نکته آگاه هستند که تقویت یک رقیب مستقیم در لیگ قهرمانان با بهترین بازیکن شان چیست؟

در صورت پیش فرض بارتومئو برای نشستن با مسی، تمدید او را برای دهمین بار انجام می‌دهد که نابغه آرجانتینی نیز طی آن قراردادش را با باشگاه اصلاح می‌کند.

اولین تمدید او در سن 18 سالگی بود که در جون 2005 انجام داد که آن قرارداد تا سال 2010 میعاد داشت. لاپورتا نمی‌خواست ریسک کند و در سپتامبر همان سال رکوردش بهبود پیدا کرد، این فُرمت دوم بود. سومین تمدید برای مسی در جنوری 2007 تا سال 2014 و بند 150 میلیونی امضا شد. چهارمین بار در سال 2008 زمانی اتفاق افتاد که وی مسئولیت رونالدینیو را به دست گرفت. سه گانه آن دوره پنجمین تمدید را با خود به همراه آورد. در سال 2009 لئو تا سال 2016 با یک بند 250 میلیونی قرارداد امضا کرد. در دسامبر 2012، با چهار بار قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا مسی ششمین تمیدش را امضا کرد، دو سال قبل از بستن آنچه که تا قبل آخرین تمدید بود هفتمین انجام گردید که در ماه می 2014 برای اولین بار با بارتومئو به عنوان رئیس بارسا امضا کرد. هشتم و نهم در سال 2017 در جون و سپتامبر تمدید شد. جایی که مسی تا سال 2021 امضا کرد و بند بزرگ 700 میلیون یوروی فعلی در آن قید شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала