Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی یک آرسنالی به تاتنهام می‌رود؛ بازیکن جدید اسپرز توئیت خود را پاک کرد + ویدیو

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر مت دوهرتی مدافع راست جدید ایرلندی تاتنهام
مت دوهرتی مدافع راست جدید ایرلندی تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مت دوهرتی مدافع ایرلندی جدید تاتنهام که قبلا در توییتی از آرسنال حمایت کرده بود مجبور به حذف کردن توئیت خود شد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام خرید مت دوهرتی مدافع ولورهمپتون را رسمی کرد. این مدافع راست 28 ساله ایرلندی قراردادی چهار ساله را با تیم لندنی امضا کرد. تاتنهام برای جذب این مدافع که در فصل گذشته در لیگ انگلیس چهار گل و سه پاس گل ثبت کرده بود، پانزده میلیون پوند هزینه کرد.

اما نکته جنجالی در مورد این بازیکن این است که او از بچگی طرفدار دوآتشه آرسنال یعنی دشمن سنتی تاتنهام بوده است. در حقیقت دوهرتی توییت های زیادی در حمایت از آرسنال منتشر کرده بود که پس از پیوستن به تاتنهام مجبور شده توییت هایش را پاک کند.

View this post on Instagram

A post shared by Tottenham Hotspur (@spursofficial) on

این مدافع راست در پیامی در فصل 13-2012 در توییتر نوشته بود:" من تا همیشه، همیشه و همیشه عاشق آرسنال هستم. من طرفدار دوآتشه آرسنال هستم." البته تاتنهامی ها نه تنها این ماجرا را کتمان نکردند بلکه در بخشی از ویدیوی اعلام خبر خرید دوهرتی از این کلیپ استفاده کردند. در این کلیپ، دوهرتی به دوربین نگاه می کند و تک تک توییت هایش در حمایت از آرسنال را پاک می کند و در پایان کلیپ با افتخار به آرم باشگاه تاتنهام اشاره می کند و لبخند می زند".

دوهرتی پیش از این نیز افشا کرده بود که در کودکی همیشه در کریسمس از اعضای خانواده اش می خواسته تا پیراهن آرسنال را به او کادو بدهند!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала