Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

14 میلیون بدهید، می‌روم

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز سوارز برای جدایی از بارسلونا می‌گوید برای رضایت به خروج از بارسلونا باید 14 میلیون یورو از بارسا دریافت کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز برای جدایی از بارسلونا شرط و شروطی دارد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه باید برای رضایت این بازیکن به جدایی از این تیم مبلغ 14 میلیون یورو بپردازند. 

دوران جدیدی در نیوکمپ و تحت هدایت رونالدو کومان در حال شکل‌گیری است، رونالد کومانی که پس از شکست 2 - 8 بایرن مونیخ برابر بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان جانشین کیکه ستین شده است.

مربی هلندی برنامه‌های خود برای تغییر در فصل اول حضورش را آغاز کرده تا بتواند این تیم را بار دیگر به قهرمانی برساند. امسال اولین سال پس از 12 فصل بود که آنها هیچ جامی کسب نکردند. لیونل مسی ممکن است اولین بازیکن جدا شده در هفته‌های پیش رو باشد چرا که تصمیم دارد به منچسترسیتی ملحق شود.

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal) on

 سایت گل نیز مدعی شده که سوارز نیز در آستانه جدایی است و کومان با تماس تلفنی به او خبر داده که نیاز به همکاری با او در فصل جدید ندارد. این مهاجم یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما آماده است تا این تیم را ترک کند اما قصد دارد تا زمان تصمیم گیری نهایی برای فسخ قراردادش در تمرینات شرکت کند و از باشگاه خواسته که در صورت گرفتن تصمیم قطعی برای جدایی او مبلغ 14 میلیون یورو پرداخت کند. این بازیکن 33 ساله تصمیم دارد به عنوان بازیکن آزاد این بارسلونا جدا شود و گفته می‌شود از 5 باشگاه نیز پیشنهاد دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала