Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات اینترمیامی با یووه برای مهاجم آرجانتینی

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آمریکایی اینترمیامی برای به خدمت گرفتن گونزالو ایگواین مذاکراتش را با باشگاه یوونتوس آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که آندره‌آ پیرلو جانشین ساری در یوونتوس شد و هدایت این تیم را به عهده گرفت، با حضور برخی بازیکنان در این تیم مخالفت نشان داد و از مدیران این باشگاه خواست تا این بازیکنان را به فروش برساند.
یکی از این بازیکنان گونزالو ایگواین بود که قبل از انتخاب پیرلو به عنوان سرمربی این باشگاه نیز در فهرست فروش بیانکونری‌ها قرار داشت.
این بازیکن که چندین باشگاه‌ در لیگ‌های مختلف به او علاقه دارند، به نظر می‌رسد که راهی لیگ آمریکا و تیم دیوید بکهام خواهد شد.
براساس گزارش عبدالله بولما خبرنگار مطرح فیفا، این مهاجم 32 ساله در حال بحث و گفتگوهای پیشرفته برای پیوستن به اینتر میامی قرار دارد و این باشگاه آمریکایی با یوونتوس نیز مذاکراتی داشته است.


گفته می‌شود که دو باشگاه دیگر آمریکا چون لس آنجلس گلکسی و دی سی یونایتد نیز به این بازیکن علاقه دارند.
این در حالی‌ست که قبل از این بلیز ماتویدی هافبک فرانسوی یوونتوس نیز راهی این باشگاه شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала