Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت سیلوا به لالیگا؛ داوید به دنبال افتخارات بیتشر با سوسیداد + عکس

© REUTERS / Jorge SilvaDavid Silva
David Silva - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید سیلوا رسماً به لالیگا بازگشت و توسط باشگاه سوسیداد به هواداران این باشگاه معرفی شد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سیلوا در پایان فصل با منچسترسیتی به پایان رسید و با وجود اصرار ستیزن‌ها برای تمدید قرارداد، این بازیکن اتحاد را ترک کرد.
پس از جدایی از سیتی، به نظر می‌رسید که سیلوا راهی لاتزیو خواهد شد اما این بازیکن در دقیقه نود تصمیم گرفت که به رئال سوسیداد بپیوندد.
سیلوا که قبل از این در باشگاه‌های ایبار، والنسیا و سلتاویگو در لیگ اسپانیا توپ زده بود، به صورت مجانی و آزاد به جمع سن‌سباستین پیوست.
این بازیکن ساعتی قبل به صورت رسمی به هواداران سوسیداد معرفی شد و فصل بعد شماره 21 را در این تیم خواهد پوشید.


سیلوا پس از معارفه توضیح داد که به دلیل سبک بازی این تیم و با وجود پیشنهادات عالی از سایر باشگاه‌ها، تصمیم گرفت که به این تیم لالیگایی بپیوندد.

او به رسانه‌ها گفت:" من نمی توانم انکار کنم که برخی از دلایل شخصی نیز در این انتخاب تأثیرگذار بوده است اما بیشتر به دلیل سبک بازی، این تیم را انتخاب کردم و اکنون خوشحالم که به اسپانیا بازگشتم. این که من قبلاً در ایبار بازی کرده بودم نیز تأثیر داشت زیرا اوقات خوبی داشتم و برای آمدن به اینجا پیشنهادات عالی از سراسر جهان را رد کردم".

سیلوا در حالی به لالیگا باز می‌گردد که ده سال قبل و از والنسیا به منچسترسیتی پیوست و افتخارات زیادی با این باشگاه انگلیسی به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала