Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نزدیکان مسی: سیتی بهترین گزینه برای لئو است + عکس

© REUTERS / Nacho DoceДевушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК "Барселона" Лионель Месси в Испании
Девушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК Барселона Лионель Месси в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از اعضای خانواده لیونل مسی معتقد است که باشگاه منچسترسیتی بهترین گزینه برای این بازیکن است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی با اشتراک نکردن در آزمایش پی‌سی‌آر و تمرینات بارسلونا، همچنان به دنبال جدایی از این باشگاه است و باشگاه‌های چون منچسترسیتی، پی‌اس‌جی، منچستریونایتد و اینترمیلان به دنبال جذب این بازیکن درخشان اند.

مکسی بیانکوچی، پسرخاله این بازیکن اما معتقد است که مسی باید به جایی برود که احساس آرامش کند و منچسترسیتی برای او بهترین گزینه است.

او در گفت‌و گو با رسانه‌های آرجانتینی در مورد آینده مسی اظهار نظر کرد و چنین گفت:" تصور می‌کردم لئو هیچگاه بارسلونا را ترک نکند اما او باید به دنبال جایی بگردد که در آن خوشحال خواهد بود. اگر مسی بخواهد جدا شود دلیلش آن است که خوشحال نیست و به دنبال چالشی جدید می‌گردد".

مکسی در ادامه افزود:" او حق دارد و مسئولین باید کاری کنند که او احساس راحتی داشته باشد. دوست دارم او را در تیمی ببینیم که فوتبال خوبی انجام می‌دهد. به نظرم در میان تمام تیم‌هایی که به او متصل شده‌‌است و نامشان اطراف مسی شنیده می‌شود سیتی بهترین گزینه است".

این در حالی‌ست که باشگاه بارسلونا مخالف جدایی مسی است و تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا این بازیکن را در نیوکمپ حفظ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала