Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صاحب کفش طلا اروپا بارسایی نشد؛ ایموبیله با لاتزیو تمدید کرد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر چیرو ایموبیله Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды
چیرو ایموبیله  Футбол. Чемпионат Европы среди молодежных команд. Матч Италия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایموبیله که به گزینه برخی تیم‌ها مثل بارسلونا هم لقب گرفته بود با باشگاه لاتزیو تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه لاتزیو بعد ازظهر امروز به صورت رسمی اعلام کرد؛ چیرو ایموبیله با امضای قرارداد پنج ساله جدیدی خود را تا سال 2025 به این باشگاه ایتالیایی متعهد کرد.

Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ایموبیله - مانه ؛ کدام بازیکن جانشین سوارز میشود؟

پس از قرار گرفتن لوئیس سوارز در لیست فروش بارسلونا، عده‌ای از رسانه‌ها از علاقه بارسا به خرید ستاره ایتالیایی نوشتند که با این تمدید این بازیکن نیز از گزینه‌های خرید بارسلونا کنار رفت. ایموبیله در این فصل رقابت‌های اروپایی درخشان ظاهر شد و توانست هم به آقای گلی سری‌آ بدل شود و هم کفش طلای اروپا را از چنگ لواندوفسکی بیرون کشد.

ایموبیله 30 ساله فصلی رؤیایی را با لاتزیو سپری کرد و ضمن کمک به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پس از 13 سال، خودش نیز با به ثمر رساندن 36 گل با رکورد بیشترین تعداد گل زده در طول یک فصل سری‌آ که متعلق به گونسالو ایگواین بود، برابر شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала