Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام رییس جمهور آرجنتین به مسی: برگرد همین‌جا!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور آرجنتین از فوق ستاره بارسلونا خواست فوتبال خود را در آرجنتین به پایان برساند.

به گزارش اسپوتنیک، آلبرتو فرناندز، رییس جمهور آرجنتین از لیونل مسی، ستاره آرجنتینی باشگاه بارسلونا خواست تا در باشگاه فوتبال نیولز اولد بویز به دوران ورزشی خود پایان دهد.

Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جسله سرنوشت ساز پدر مسی با باشگاه؛ تکلیف لئو مشخص میشود؟
رییس جمهور آرژانتین گفت:«اگر مسی در بارسلونا فوتبال خود را به پایان نرساند باید این کار را در تیم نیوولز اولد بویز انجام دهد. تو در قلب همه ما هستی و هرگز نتوانستیم بازیت را در سرزمینمان تماشا کنیم. این لذت را با به پایان رساندن فوتبال خود در نیولوز اولد بویز به ما بده. اگر مسی در بارسلونا فوتبال خود را به پایان نرساند باید این کار را در تیم نیوولز اولد بویز انجام دهد. همانطور که دوست دارم مارچلو بیلسا روزی به نیوولز برگردد.»

روز سه شنبه رسانه‌ها خبر دادند که مسی به بارسلونا اعلام کرده است که می خواهد قرارداد خود را فسخ کند. براساس گزارش‌ها، این مهاجم ۳۳ ساله همچنین از تمایل خود برای انتقال به منچسترسیتی انگلیس خبر داده است. مسی از حضور در محل باشگاه بارسلونا در روز یکشنبه برای دادن تست کرونا سر باز زد. علاوه بر منچستر سیتی، پاری‌سن‌جرمن و یوونتوس نیز خواهان به خدمت گرفتن ستاره آرجنتینی بارسلونا هستند.

پیش از این نیز هواداران باشگاه نیوولز اولد بویز به خیاباهای شهر روساریو رفتند و از کاپیتان بارسا در خواست کردند برای تیم زادگاه خود بازی کند. باشگاه فوتبال نیولز اولد بویز در سال 1903 میلادی تأسیس شده است و سابقه 6 قهرمانی در لیگ برتر فوتبال آرجنتین را دارد. لیونل مسی و گابریل باتیستوتا زندگی فوتبالیشان را از این باشگاه آغاز کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала