Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دنی سبایوس مادرید را ترک و به لندن برگشت

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید
دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از این تیم برای ادامه دادن به حضور قرضی‌اش در شمال لندن مجوز گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، دنی سبایوس فصل گذشته به صورت قرضی برای توپچی‌ها بازی کرد و با پایان قراردادش به این رئال مادرید برگشت و حتی در یکی دو جلسه اول تمرینات پیش فصل تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان هم شرکت کرد.

دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
مادرید می‌خواهد سبایوس برگردد

سبایوس روز دوشنبه با رئال مادرید تمرین کرد اما به نظر می رسد که برای یک فصل دیگر قرضی به آرسنال ملحق خواهد شد و در تیم لندنی توپ خواهد زد. با این حال از آنجایی که او در برنامه‌های تاکتیکی زیدان برای فصل آینده جایی نداشت، باشگاه رئال مادرید موافقت کرد که یک فصل دیگر هم او را به آرسنالی‌ها قرض بدهد اما بدون بند خرید قطعی.

سبایوس نیز شخصاً با این جابجایی موافق بوده و ظرف امروز و فردا راهی انگلیس می‌شود تا به صورت رسمی یک فصل دیگر خودش را به تیم تحت هدایت میکل آرتتا متعهد کند. سبایوس در پایان فصل آینده باید به رئال مادرید برگردد. با ماندن لوکا مودریچ در رئال  مادرید و بازگشت مارتین اودگارد از سوسیه‌داد، سبایوس مطمئن بود که فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها به دست نخواهد آورد و به همین دلیل ترجیح داده به حضورش در آرسنال ادامه دهد.

این هافبک اسپانیایی فصل گذشته در 12 هفته از 13 هفته آخر لیگ برتر در ترکیب اصلی آرسنال حضور داشت و در قهرمانی این تیم در جام حذفی انگلیس به خصوص در بازی‌های مرحله نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی و فینال مقابل چلسی نقش پررنگی ایفا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала