شمار بیماران کرونایی در اروپا از 4 میلیون نفر گذشت

© REUTERS / Eric Gaillardشمار بیماران کرونایی در اروپا از 4 میلیون نفر گذشت
شمار بیماران کرونایی در اروپا از 4 میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار دچار شدگان به ویروس کرونا در اروپا از 4 میلیون نفر فراتر رفته است.

پیش بینی افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در اروپا - اسپوتنیک افغانستان
پیش بینی افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در اروپا
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، بر اساس آخرین آمارها شمار دچار شدگان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان از 25 میلیون و 400 هزار نفر فراتر رفته که از این تعداد بیش از 850 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه روز سه‌شنبه خبر داد، که شمار دچار شدگان به ویروس کرونا در سرتاسر اروپا از 4 میلیون نفر فراتر رفته است.

تنها در فرانسه طی 24 ساعت گذشته حدود 5 هزار دچار شده ای جدید به ویروس کرونا ثبت شده و شمار دچار شدگان جدید در انگلیس طی روز گذشته 1295 نفر بوده‌اند.

در حال حاضر امریکا بیشترین شمار دچار شدگان به کرونا در سطح جهان را داراست و دانشگاه «جانز هاپکینز» روز گذشته خبر داد که  شمار دچار شدگان به ویروس کرونا در امریکا از 6 میلیون نفر فراتر رفته است.

پس از امریکا، برزیل و هند هر کدام بیشتر از 3.5 میلیون نفر دچار شده به ویروس کرونا دارند و پس از این کشورها نیز روسیه قرار دارد که حدود یک میلیون نفر در این کشور به کرونا دچار شده‌اند.

یادآوری می کنیم، که شمار موارد قطعی دچار شدگان به ویروس کرونا در سطح جهان بیش از 25 میلیون نفر است که این بدان معناست که امریکا به تنهایی 24 درصد کل دچار شدگان به ویروس کرونا در جهان را داراست حال آنکه جمعیت این کشور تنها 4 درصد از جمعیت کل جهان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала