رسانه‌های سویدن: فضلی از دولت سویدن کمک‌های مالی "غیرقانونی" دریافت کرده ‌است

© Photo / FB/ARGرسانه‌های سویدن: فضلی از دولت سویدن کمک‌های مالی "غیرقانونی" دریافت کرده ‌است
رسانه‌های سویدن: فضلی از دولت سویدن کمک‌های مالی غیرقانونی دریافت کرده ‌است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش رسانه‌های سویدن فضلی علاوه بر وظیفه رسمی‌اش در دولت افغانستان، با دادن اطلاعات غلط درباره خودش از دولت سویدن نیز کمک‌های مالی برای «نگهداری از فرزندانش» دریافت کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آفتونبلادت سویدن در گزارشی گفته است که فضل‌محمود فضلی، رییس عمومی اداره امور ریاست‌جمهوری همزمان با کار در دولت افغانستان، از کشور سویدن نیز برای دریافت «کمک‌هزینه والدین» درخواست داده است.
این گزارش با عنوان «کار در افغانستان می‌کند، پول اعانه از سویدن می‌گیرد» منتشر شده و در آن آمده که آقای فضلی همزمان با کار به‌حیث مشاور ارشد رییس‌جمهور افغانستان، برای دریافت کمک‌هزینه والدین نیز در سویدن ثبت‌نام کرده‌است. براساس معلومات خدمات مالیاتی سویدن، فضلی از پرداخت‌های تأمین اجتماعی سویدن بهره‌مند شده‌است.
روزنامه آفتونبلانت در گزارش خود نوشته است که در ماه مارچ اداره مالیات سویدن گزارشی را به‌نام فضل فضلی درباره‌ی این‌که او اطلاعات غلط ارایه کرده است، دریافت کرده است.
مقام‌های اداره مالیات سویدن گفته‌اند که آقای فضلی همرای پنج بزرگ‌سال از سال 2009 در سویدن اقامت داشته و در ویلایی در جنوب شهر استکهلم زندگی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала