Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد سوارز در یوونتوس مشخص شد

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنطور که به نظر میرسد شانس یوونتوس نسبت به سایر تیم ها برای جذب مهاجم مغضوب تیم فوتبال بارسلونا بیشتر است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که کومان سرمربی جدید بارسلونا اعلام کرد دیگر به لوئیز سوارز نیازی ندارد و او باید به فکر تیم جدید برای فصل بعد باشد، تیم های زیادی برای خرید این مهاجم 33 ساله ابراز علاقه مندی کرده اند.

با این حال آنطور که از شواهد پیداست، سوارز هم بازی رونالدو در بیانکونری میشود و طبق ادعای گاتزتادلو اسپورت در ایتالیا و مارکا در اسپانیا، توافق شخصی میان سوارز و باشگاه صورت گرفته است.

منبع ایتالیایی میگوید دستمزد سوارز در بارسلونا 9 میلیون پوند در سال است. البته سوارز در بارسا هم همین رقم را دریافت میکند.

در ایتالیا ادعا شده که پاول ندود معاون باشگاه یوونتوس برای دومین بار با سوارز صحبت کرده و همه توافقات برای انتقال او به تورین انجام شده است.

این در حالیست که باشگاه آجاکس هلند نیز در اندیشه بازگرداندن این بازیکن به آمستردام است و حالا که دونی فن دی بیک را به یونایتد واگذار کرده اند، امیدوارند با پول فروش این بازیکن، هزینه خرید سوارز را پیدا کنند.

سوارز قبلا و در سال 2011 با پیراهن این تیم هلندی به میدان رفته است.

لوئیز سوارز قبل از عزیمت سال 2014 با 74 میلیون پوند به بارسلونا، 69 گل در 110 لیگ برتر برای سرخ پوشان لیورپول به به ثمر رساند و با 1914 بازی لالیگا برای بارسلونا 147 گل برای این تیم به ثمر رساند و سومین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала