Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت جالب راموس در مورد مسی

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza"Barselona"nın hücumçusu Lionel Messi və Madrid "Real"ının müdafiəçisi Serxio Ramos
Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید در مورد جدایی مسی صحبت کرده و او را برای تصمیم گیری در باره آینده‌اش حق داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی ویدیویی قبل از بازگشت لاروخا پس از 10 ماه حضور یافته و در مواردی صحبت کرد.

ضمن این که او در پاسخ به سوالات مختلف خبرنگاران پرداخت اما در همین حال به سوالاتی در باره خداحافظی مسی با بارسا و فوتبال اسپانیا صحبت کرد.

کاپیتان رئال مدرید در باره تغییرات در فهرست لاروخا گفت: "هرچه بیشتر همدیگر را بشناسیم بهتر خواهیم بود. مربی سعی خواهد کرد که آن یازده نفر را ثابت‌تر کند این وسواس او خواهد بود. این وضعیت متفاوت از وضعیتی است که در آن قهرمان همه چیز بودیم. من آن زمان جوان بودم و اکنون باید به عنوان کاپیتان، اما گرسنگی همان است."

لوئیز انریکه: "بازگشت او یک لذت فوق العاده است. سوابق او می‌گوید که او کیست. او ما را کاملا می‌شناسد. او بهترین‌ها را در ما به نمایش می‌گذارد."

مسی: "این موضوعی نیست که به ما مربوط شود. او حق تصمیم گیری درباره آینده‌اش را دارد من نمی‌دانم که او این کار را به بهترین شکل انجام خواهد داد. اما البته برای فوتبال اسپانیا، بارسلونا و ما دوست داریم او در اینجا بماند. او لیگ را بهتر می‌کند، تیمش را بهتر و ال‌کلاسیکوها را زیباتر می‌کند. او این حق را به تنهایی بدست آورده، بدون حدس و گمان خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد این خبر نگران کننده‌ای برای ما نیست."

تمدید با رئال مادرید: "این موضوع حس نشده است. همچنین باعث ایجاد ناراحتی نمی‌شود. من هرگز فکر ترک مادرید را نکردم. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد."

رفتن به بازی‌ها: "من دوست دارم قدم به قدم پیش بروم. خواهم دید. یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای تقویم بعدی است. این یک فصل از حمله قلبی خواهد بود. من دوست دارم همه آن را زندگی کنم، چیزهایی را که به دست نیاوردم تجربه کنم. بلند پروازانه و دوست دارم بهترین تلاش خود را انجام دهم. اما ما در پایان فصل صحبت خواهیم کرد و امیدوارم که بتوانم همین حرف را بزنم. من سعی می‌کنم در هر بازی و کار تغذیه و استراحت بهترین تلاش خود را انجام دهم. 10 سال دیگر زمان دوز وجود دارد. من هر وقت نماینده کشورم هستم احساس خوشبختی می‌کنم."

آلمان بدون بایرن: "شما هرگز نمی‌دانید که بهتر است در برابر پیشکسوتان بازی کنید یا با جوانان گرسنه، و کسانی که زیاد می دوند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала