Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو مسی را بفروشد، راهی زندان خواهد شد

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد فروش و رفتن لیونل مسی از بارسلونا تبعات بسیار جبران ناپذیری برای رئیس باشگاه بارسلونا خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است امروز جلسه ای مهمی میان پدر مسی و رئیس باشگاه بارسلونا برگزار شود که در آن در مورد آینده کاپیتان بارسا تصمیم گیری شود.

با این حال بارتومئو اصرار دارد که در این جلسه پدر مسی را برای ماندن پسرش در نیوکمپ راضی کند و به او پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله با بند فسخ قرارداد در سال آینده را بدهد، اما طبق پیش بینی ها خورخه نیز در حالی میخواهد که با رئیس بارسا دیدار کند که تمام تلاشش را برای خروج مسی از بارسا خواهد کرد.

زیرا تصمیم مسی برای جدایی از بارسا قطعی است و او معتقد است که دورانش دراین تین به پایان رسیده است.

البته ماجرای دعوای حقوقی مسی و بارسلونا کماکان سر جای خود باقی است. بارسا خواهان 700 میلیون یورو بند فسخ قرارداد مسی است، اما فوق ستاره آرژانتینی معتقد است که زمان این بند در 10 ماه جون به پایان رسیده و او میتواند در همین تابستان به صورت رایگان بارسا را ترک کند.

با این حال موضوع مهمی که حالا یک خبرنگار مطرح اسپانیایی مطرح کرده، موضوع زندانی شدن رئیس بارسلونا در صورت فروش مسی خواهد بود.

بارتومئو شش ماه دیگر در بارسلونا جواز فعالیت دارد و سپس باید انتخابات برگزار شود. بعید است که وی با شرایطی که برای بارسا ایجاد کرده دوباره به عنوان رئیس انتخاب شود.

حالا نیز در اواخر دوران کاری اش، موضوع رفتن مسی او را به شدت تحت فشار قرار داده است.

گیم بالاگه خبرنگار سرشناس اسپانیایی معتقد است که بارتومئو بخاطر خودش هم که شده تمام تلاشش را برای ماندن مسی در بارسا خواهد کرد، زیرا در پهلوی این که نام وی بین هواداران این تیم منفور تاریخ خواهد شد، بلکه باعث میشود وی حتی راهی زندان نیز بشود.

با این حال اگر مسی به فروش برسد، مدیریت بعدی می‌تواند این کار را عدم مسئولیت اجتماعی بارتومئو بماند و با هزینه‌های سنگین مالی که روی دست بارسلونا خواهد گذاشت، پای این فرد را به زندان هم بکشاند.

به همین دلیل بارتومئو می‌خواهد تا انتها برای ماندن مسی تلاش کند تا وجهه خود را بهبود بخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала