Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز به کار دوباره فعالیت فوتبالی افغانستان + عکس

© Photo / AFFجشنواره سالانه فوتبال پایه
جشنواره سالانه فوتبال پایه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برنامه‌های کاری فدراسیون فوتبال افغانستان با اجازه نامه وزارت صحت دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال افغانستان پس از دریافت اجازه‌نامه رسمی وزارت صحت افغانستان امروز با برگزاری جشنواره سالانه فوتبال پایه، ارتقاء تیم‌های ملی و لیگ بانوان رسماً فعالیت‌های خود را آغاز نمود.

برنامه ارتقای تیم‌های ملی رده‌های سنی یازده تا هجده سال نخستین برنامه رسمی اداره فوتبال پس از 6 ماه قرنطینه بود که به انجام رسید.

سپس جشنواره سالانه فوتبال پایه بمنظور تشویق و استعداد یابی کودکان راه اندازی شد در حالی‌ه این جشنواره همه ساله در کشورهای مختلف آسیایی انجام می‌شود و اداره فوتبال کشور نیز با رعایت توصیه‌های بهداشتی این برنامه را در کابل برگزار کرد که در آن نزدیک به 100 کودک حضور یافته بودند و در 8 بخش مورد ارزیابی مربیان فوتبال پایه قرار گرفتند.

همچنان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شهر کابل در پروژه گول آغاز گردید که طی آن قرار است 10 تیم از 10 باشگاه برتر فوتبال بانوان شهر کابل برای 14 روز برابر هم پیکار نمایند.

گفتنی‌ست که به خاطر گسترش کروناویروس در کشور از اول ماه حمل سال 1399 تا چندی پیش تمامی ورزش‌های افغانستان متوقف شده بود و پس از اجازه یافتن بورد کریکت برای پیگیری فعالیت‌هایش این‌بار اداره فوتبال رسما برنامه‌های کاری 2020 خود را استارت زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала