Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادای احترام زیبای جوکوویچ به موری

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اندی ماری Теннис. Ролан Гаррос. Тринадцатый день
اندی ماری   Теннис. Ролан Гаррос. Тринадцатый день - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نواک جوکوویچ در بازگشت اندی ماری به بازی‌های تنیس آزاد آمریکا، به او ادای احترام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از نزدیک به 10 ماه غیبت اندی ماری و بازگشت با نمایش فوق العاده به مسابقات تنیس آزاد جهان به میزبانی ایالات متحده، نواک جوکوویچ صربستانی به او ادای احترام کرد.

مسابقات جهانی آزاد اوپن 2020 با عدم حضور چندین چهره بزرگ (رافائل نادال و راجر فدرر) اما همچنین بازگشت افسانه‌های قدیمی مانند اندی ماری را شاهد است. مرد اسکاتلندی که از اکتبر 2019 غایب بود و به دنبال قهرمانی در مسابقات مستر اروپا مصدوم شد در اواسط ماه آگست بازگشت درخشانی در مسابقات مسترز سینسیناتی داشت و در دور اول الکساندر زورف را ناک اوت کرد، قبل از این‌که در مرحله یک چهارم نهایی مقابل میلوش رائونیچ شکست بخورد. با بازگشت به مسابقات اوپن ایالات متحده برای اولین بار از سال 2018، مرد سابق شماره 1 جهان حضور پرشکوهی را تجربه کرد و پس از سقوط 2-0 در پنج ست برابر یوشیهیتو نیشیوکا (48th ATP) پیروز شد. عملکردی که نواک جوکوویچ مشتاقانه ستاره برجسته آن بود.

"او یک قهرمان واقعی است"

نواک جوکوویچ که راحت‌تر از کایل ادموند (3-1) برنده شد در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به اندی ماری ادای احترام کرد: "من از روحیه جنگیدن او تعجب نکردم زیرا او چندین بار در حرفه خود نشان داده است. او یک قهرمان واقعی است، توانایی زیادی دارد و نمونه بازیکنی است که همه چیز را بسیار مصمم روی زمین به نمایش می‌گذارد به خصوص بعد از این‌که همه این‌ها را در 5 سال گذشته زندگی کرده است. یک سال و نیم پیش او داشت تقریباً از تنیس خداحافظی می‌کرد و حالا اما دوباره برگشته است. هفته گذشته شکست دادن زِوِرو، پیروزی در بلجیم در سال گذشته باورنکردنی است. من امیدوارم که او سالم بماند و برای مدت طولانی این‌گونه بازی کند."

این در حالیست که در دور دوم این بازی‌ها، اندی ماری با یکی از ستارگان در حال ظهور تنیس جهان "فلیکس اوگر-علیاسیمه" روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала