Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به گونه جدی قصد ماندن دارد

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی به طور جدی می‌خواهد یک سال باقیمانده‌ی قراردادش در بارسلونا را با این تیم سپری کند.

به گزارش اسپوتنیک، لئو مسی پس از فرستادن بورو فاکس به بارسلونا جهت اطلاع دادن از جدایی‌اش، تا کنون سکوت کرده است. فوق ستاره آرجانتینی که از اهمیت گامی که برداشته بود آگاهی داشت ترجیح داد از هر نوع واکنش عمومی که در فرآیند آغاز شده ضد نتیجه باشد جلوگیری کند.

این بازیکن از آن زمان تغییر عقیده نداده و اراده‌اش برای شروع یک پروژه جدید به دور از نیو کمپ را حفظ کرد. با این حال، موضع گرفته شده توسط جوزپ ماریا بارتومئو از روز اول در موقعیت او انعطاف پذیر نبوده است. رئیس بارسا از تسهیل خروج شماره "10" تیم امتناع ورزید و به او اجازه جدایی آزاد را نداد.

بارسا از طریق بارتومئو به خورخه مسی اعلام کرده كه او تحت هیچ شرایطی لئو را نمی‌فروشد یا آزاد نمی‌كند و در حقیقت در صورت تصمیم نهایی این بازیکن برای حفظ موقعیت‌اش مایل است نبرد قانونی را آغاز كند. پدر مسی قبلاً موقعیت باشگاه را به پسرش اطلاع داده و حالا توپ در میدان مسی قرار دارد.

از این لحاظ لئو موقعیت خود را کمی تغییر داده و با توجه به شرایط، به طور جدی در حال بررسی سال باقی مانده از قراردادش است. این بازیکن قصد ندارد کار خود را در بارسا از طریق یک نبرد قانونی به پایان برساند و احتمال بازگشت به عقب حتی به طور موقت و ادامه یک فصل دیگر به عنوان ستاره بلوگرانا را در نظر گرفته است. اگرچه او صد در صد تصمیم نگرفته اما او می‌داند که راه حل از یک تقابل با پایان نامشخص عبور نمی‌کند و این گزینه واقعی را باز می‌کند که لئو مسی هنوز آخرین صفحه خود را در بارسا ننوشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала