Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور ملو: بازی در کنار کریستیانو رونالدو رویایی بود که به حقیقت مبدل شد

© AP Photo / Manu FernandezАртур Мело, фото из архива
Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتور ملو معتقد است که بازی در کنار کریستیانو رونالدو رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک، آرتور ملو، هافبک برازیلی و جدید یوونتوس دو فصل را در تیم بارسلونا و در کنار لیونل مسی سپری کرده و حالا منتظر بازی در کنار کریستیانو رونالدو با پیراهن یوونتوس است.

آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
آرتور زنگ حضور سوارز را زد + عکس/ویدیو
آرتور در مراسم معارفه‌اش در باشگاه یوونتوس در مورد هم‌بازی‌شدن با رونالدو گفت:«من امتیاز بازی کنار بازیکنان بزرگ را داشته‌ام. بازی در کنار رونالدو تحقق یک رویاست. امروز یک روز بسیار مهم برای من است. از خانواده ام ، مدیران ، فابیو پاراتیچی و همه کسانی که از من استقبال کرده‌اند تشکر می کنم.»
هافبک برازیلی جدید بانوی پیر درباره کار با آندره آ پیرلو نیز گفت:«من هنوز به طور مفصل با مربی صحبت نکرده‌ام اما او در زمان بازی به شکلی متفاوت از سایرین در زمین حضور داشت. احساس می‌کنم که برای یک مربی به میدان خواهیم رفت که به فوتبال بسیار علاقه‌مند است و به نوعی حرفه خود در زمان بازی را ادامه می دهد
آرتور مشتاق است تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برسد و این شانس را در یووه خواهد داشت. او در این باره گفت:«یکی از دلایل اصلی پیوستن به یوونتوس، این موضوع بود. در اینجا می توانم با بازیکنان مهمی بازی کنم و پروژه یوونتوس بسیار بلند پروازانه است. لیگ قهرمانان یک اولویت است. من برای رسیدن به این هدف با هم تیمی هایم کار خواهم کرد. ما در مورد یوونتوس صحبت می کنیم ، باشگاهی با سابقه و منحصر به فرد.»

چندی قبل توافق نهایی بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ به شکل رسمی اعلام شد. هافبک برزیلی دو فصل را در بارسلونا کنار لیونل مسی گذراند و حالا در یوونتوس کنار یکی دیگر از ابر ستاره های دنیای فوتبال و برنده پنج باره توپ طلا یعنی کریستیانو رونالدو حضور خواهد داشت

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала