Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال راه خروجم را بسته؛ از انگلیس پیشنهاد برسد استقبال می‌کنم!

© REUTERS / SERGIO PEREZGareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019
Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید فاش کرد که ماندنش در این تیم نه به میل خودش بلکه به دلیل ممانعت مسئولان باشگاه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل در کنایه به رئال مادرید گفت که در اردوی تیم ملی ولز بیشتر مورد احترام قرار می گیرد و از سویی مدعی شد که رئال مادرید برای جدا شدنش مشکل ایجاد کرده است.

UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل چرا هیچ پیشنهادی ندارد؟
ستاره ولزی کهکشانی‌ها در تابستان گذشته در یک قدمی حضور در لیگ چین بود اما رئال مادرید در آخرین لحظه جلوی انتقالش را گرفت. گرت بیل فصل گذشته فقط 20 بازی در پیراهن رئال مادرید انجام داد که فقط دو تا از بازیهایش بعد از کرونا بود. بیل در صحبت با «اسکای اسپورت» در این خصوص گفت:«من سال گذشته سعی کردم از رئال مادرید بروم، اما باشگاه در آخرین ثانیه مانعم شد. پروژه‌ای که پارسال به من پیشنهاد شد برایم مهیج بود، اما محقق نشد.»
بازیکن ولزی در ادامه صحبت هایش گفت که اگر رئال مادرید به او اجازه بدهد از بازگشت به لیگ انگلیس استقبال کرد. وی اظهار داشت:«اگر چنین گزینه ای وجود داشته باشد(پیشنهاد تیم های انگلیسی) قطعا از آن استقبال خواهم کرد. ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. زمان زیادی در پنجره نقل و انتقالات داریم و ببینیم چه می شود. زمان همه چیز را روشن خواهد کرد اما باید بگویم که دلیل اصلی شرایط فعلی این است که همه چیز در دستان رئال مادرید است.»

بیل سال گذشته از تیم جیانگسو سونیگ چین پیشنهادی دریافت کرد که به موجب آن می‌توانست به پردرآمدترین بازیکن دنیا با حقوقی نزدیک به یک میلیون یورو در هفته تبدیل شود. رئال مادرید، اما با درخواست او برای انتقال به عنوان بازیکن آزاد موافقت نکرد و به این ترتیب بیل در سانتیاگو برنابئو ماند آن هم بدون آنکه نقشی در برنامه‌های زیدان داشته باشد. بیل که سال 2013 با قراردادی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، دو فصل دیگر با کهکشانی‌ها قرارداد دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала