Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال پیشنهاد 100 میلیونی برای بیل را رد کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل در تازه‌ترین صحبت‌هایش مدعی شده که رئال مادرید پیشنهاد 100 میلیون یورویی از لیگ برتر را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آینده گرت بیل در رئال مادرید مُبهم به نظر می‌رسد و رامون کالدرون پیشنهاد کرده که مُهاجم اخراجی حتی مجاز به ترک مجانی شده است. طبق گفته رامون کالدرون رئیس سابق تیم اسپانیایی، رئال مادرید سال گذشته پیشنهاد 100 میلیون یورویی یک باشگاه لیگ برتری برای گرت بیل را رد کرده است.

مادرید بیل حرکت EPL را تکذیب کرد

بیل روز چهارشنبه در یک مصاحبه انفجاری به مادرید حمله کرد و غول لالیگا را به "سخت کردن کارها" برای دور شدن از سانتیاگو برنابئو متهم کرد.

ملی پوش ولزی در آستانه پیوستن به "جیانگ سو سونینگ" سوپرلیگ چین در جولای 2019 بود ولی فقط مادرید در ساعت 11 یك قرارداد را به دست آورد. و کالدرون رئیس مادرید بین سال‌های 2006 و 2009 ادعا کرده که یک باشگاه انگلیستانی بی نام نیز 12 ماه پیش با یک پیشنهاد بزرگ برای بیل پا به میدان گذاشته بود.

او به تاک اسپورت گفت: "من می‌دانم که در آخرین روز نقل و انتقالات سال گذشته پیشنهادی از لیگ برتر وجود داشت. آنها 100 میلیون یورو [89.12 میلیون پوند] پیشنهاد دادند و رئال مادرید این پیشنهاد را رد كرد زیرا آنها تصور می‌كردند بیل بازیكنی در تیم آنها خواهد بود."

کالدرون در پاسخ به سوالی مبنی بر هویت تیم لیگ برتری مورد بحث گفت: "من مجاز به گفتن نام نیستم اگرچه من نام این باشگاه را می‌دانم. من فکر می‌کنم در پایان اختلاف نظر وجود داشت زیرا مادرید تصمیم گرفت این بازیکن را نفروشد چونآنها فکر می کردند او بازیکنی است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و در ترکیب اصلی باشد."

کالدرون اضافه کرد: " من فکر می‌کنم این بازیکن نه می‌خواهد برود و نه حقوق خود را کاهش می‌دهد. درست است که دستمزد او بسیار بالا است اما در سال 2016 این باشگاه تصمیم گرفت حقوق او را افزایش دهد. پرداخت هرگونه حقوق برای هر باشگاهی دشوار است به ویژه دانستن وضعیت فوتبال این روزها."

بیل در فصل قبل فوتبال تنها 20 بازی در همه رقابت‌ها انجام داد و درخواست کرد تا در بازی برگشت ماه گذشته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به منچستر نرود.

بازیکن سابق تاتنهام دو سال فُرصت دارد با قراردادی که در سال 2016 امضا کرده ادامه دهد و کالدرون اظهار داشت که در صورت عدم بهبود شرایط ممکن است مادرید فسخ قرارداد را انجام دهد.

وی گفت: "من فکر می‌کنم نماینده او دیروز در اینجا بود و سعی می‌کرد معامله کند. اما من هیچ باشگاهی نمی‌بینم که این حقوق را پرداخت کند. و علاوه بر این اگر رئال مادرید بخواهد هزینه نقل و انتقالات را بدست آورد، این غیرممکن است. من فکر می‌کنم رئال مادرید اکنون مایل است او را بدون هیچ گونه هزینه انتقال آزاد کند این می‌تواند راه حل باشد. اما در این صورت من نمی‌بینم که باشگاهی 40 میلیون یورو در سال برای بازیکنی که 31 سال دارد و در دو سال گذشته به طور منظم بازی نکرده باشد، پرداخت کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала