Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رأی منفی لیگ برتری‌ها به 5 تعویض

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان در جلسه سهامداران به استفاده از 5 بازیکن جایگزین در فصل 2020/21 رأی منفی دادند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های لیگ برتر جزیره به قانون پنج بازیکن تعویضی در فصل 2020/21 رأی منفی دادند.

پیشنهاد ارائه شده برای افزایش مجدد تعداد تعویض‌ها در فصل پیش رو به 5 تعویض با 9 بازیکن نیمکت نشین نتوانست 14 رای لازم را کسب کند.

در ابتدا و در ماه آگوست توافق شد که قانون پنج بازیکن تعویضی بعد از شروع فوتبال لیگ برتر در فصل گذشته، لغو شود و آنها حداکثر به سه تغییر در طول بازی‌ها بازگردند اما رأی نیاورد و بنابراین فصل آینده در سه تعویض از هفت بازیکن نیمکت ذخیره در یک مسابقه باقی می‌ماند.

فصل گذشته و در حالی‌که باشگاه‌ها به خاطر قرنطینه و شروع دوباره لیگ توافق کردند که 5 تعویض انجام شود و تیم در روز مسابقه از 18 به 20 افزایش یابد تا بازیکنان در این مدت کوتاه در بسیاری از بازی‌ها کار کنند.

در این جلسه همچنین موافقت شد که گزینه ترجیحی این است که اگر موجی دوم ایجاد شود، باید نتیجه گیری شود اما با وجود آنچه به عنوان "مکالمات مثبت" توصیف شده هنوز چیزی به طور رسمی به کتاب قانون اضافه نشده است.

باید یک مورد وجود داشته باشد که چند بازی طول می‌کشد تا به عنوان یک فصل در نظر گرفته شود و در این مرحله سناریوی امتیازات در هر بازی یکی از گزینه‌های جدول است. رایزنی در مورد اقدامات ضد نژادپرستی در حال انجام است، گفتگو با گروه کاپیتان‌ها و همچنین گروه مشورتی بازیکنان سیاه که سال گذشته تشکیل شد ادامه دارد. البته وقفه‌های نوشیدنی دیگر در اواسط نیمه اول و دوم مسابقات وجود نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала