Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنابئوی جدید؛ زمین مجلل با چمن موقت آماده شد + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال آماده شدن برای مسابقات فصل است تا رئال مادرید بازی‌های خود را پیگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، زمین جدید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کاملاً آماده شده، این بدان معناست که ورزشگاه می‌تواند مسابقات فوتبال را برگزار کند. اولین بازی خانگی مادرید در تاریخ 30 سپتامبر برابر وایادولید می‌باشد.

پل بورگاس مدیر زمین و تیم اختصاصی‌اش چمن جدید را در زمان رکورد گذاشته‌اند به این معنی که با نزدیک شدن به شروع فصل جدید لیگ، این ورزشگاه می‌تواند مسابقات را میزبانی کند. با این حال این زمین جمع شونده نیست که در پروژه نهایی مشخص خواهد شد، بلکه یک نصب موقت است که به مادرید اجازه می‌دهد بازی‌های خانگی را در زمین خود انجام دهد نه در والدبباس، در حالی‌که کار در سایر قسمت‌های ورزشگاه جریان دارد.

چمن جدید زمان زیادی برای ریشه دواندن خواهد داشت و در شرایطی عالی خواهد بود که تیم زیدان اولین بازی خانگی خود را انجام دهد. لالیگا در 11 سپتامبر آغاز به کار می‌کند اما مادرید به دلیل بازی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگست کمتر از تیم‌های دیگر برای استراحت وقت داشته و زودتر از دیگران پیش فصل خود را آغاز کرده است. بنابراین برای آن‌ها رقابت‌ها از هفته 2 آغاز می‌شود که رئال مادرید در یکشنبه 20 سپتامبر مقابل رئال سوسیه‌داد بازی خواهد کرد.

قبل از این‌که برنابئو با خیال راحت میزبان بازی‌های لالیگا باشد کارهای دیگر باید انجام شود. اولین بازی خانگی مادرید در هفته 4 است، اولین بازی آنها برابر ختافه به تاریخ دیگری موکول شده و دو بازی بعدی خارج از خانه هستند (رئال سوسیه‌داد و بتیس). اولین بازی مادرید در لیگ در تاریخ 30 سپتامبر است که مقابل وایادولید قرار می‌گیرد و تا آن زمان برنابئو کاملا آماده است.

خاویر کای‌ریتا-سِرا روزنامه نگار چند عکس از استادیوم به اشتراک گذاشته که به ما نگاهی جدید به چگونگی پیشرفت کار در داخل را می‌دهد. چمن جدید توسط 20 کامیون در دو بار تحویل داده شد، هر کدام 32 رول چمن مخلوط داشتند و در مجموع 640 رول تولید می‌کردند. این تصاویر همچنین جرثقیل‌های عظیمی را نشان می‌دهد که در ساخت سقف جدید و قسمت‌های بالای ورزشگاه کار می‌کنند. همچنین کامیون‌هایی که برای غرفه‌های جدید مصالح ساختمانی وارد می‌کنند قابل مشاهده هستند. قسمت پایین استادیوم تقریباً به طور کامل برداشته شده است. در حالی که تیم برای شروع مسابقات رسمی آماده می‌شوند کار به سرعت ادامه می‌یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала