Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

80 میلیون توافق نهایی هاورتز با چلسی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی مبلغ 80 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون به عنوان افزودنی برای هاورتز، با بایر لورکوزن توافق کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از توافق باشگاه‌ها با رقم 80 میلیون یورویی به اضافه 20 میلیون یورو به عنوان افزودنی‌ها، کای‌هاورتز قصد دارد از بایر لورکوزن به چلسی منتقل شود.

به گزارش اسکای آلمان، آبی‌ها که چندین هفته با سران تیم بوندس لیگا بر سر توافق با بازیکن ملی پوش آلمانی مذاکره کرده‌اند روز چهارشنبه مذاکرات انتقال 80 میلیون یورویی را به پایان رساندند.

هاورتز که مشتاق است هر چه زودتر به این باشگاه بپیوندد هنوز در چلسی تست پزشکی نداشته و در تیم ملی آلمان برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا و سویس باقی مانده است.

در اوایل این هفته، پیتر بوش سرمربی لورکوزن گفت که بعید است این بازیکن 21 ساله دوباره برای این تیم تمرین کند زیرا به انتقال به لیگ برتر نزدیک است.

به نظر می‌رسد هاورتز پس از تیمو ورنر، حکیم زیاش، بن چیلول، تیاگو سیلوا، مالانگ سار و خاویر مبیوامبا، هفتمین خرید تابستانی فرانک لمپارد خواهد بود.

به عنوان بخشی از معامله، چلسی به لوركوزن این فرصت را داده كه یكی از خریدهای تابستانی خود (سار) را به صورت قرضی برای بقیه فصل به آلمان منتقل كند.

هاورتز به نوعی سوپراستار چلسی شد

رافائل هونیگشتین کارشناس فوتبال آلمانپادکست انتقال می‌گوید هاورتز طی 10 سال آینده "بر تیم ملی آلمان" تسلط خواهد داشت: "او کارهایی برای انجام دادن دارد و چیزهایی برای اثبات دارد زیرا او تازه 21 ساله شده اما او یک استعداد برجسته است، در این موضوع هیچ شکی نیست."

آیا او در نقش شماره 10 بازی خواهد کرد و به مسوت اوزیل جدید تبدیل خواهد شد یا کمی عمیق‌تر می‌شود و به تونی کروس جدید بدل می‌شود؟ او توانایی بازی در تقریباً هرجای دیگر خط دفاعی را دارد.

"اگر به ترکیب منحصر به فرد او نگاه کنید که دارای توانایی فنی و چشم به پاس است اما همچنین توانایی گلزنی و خلق گل را دارد و فرارهای او در هوا خوب است، من فکر می‌کنم بهترین راه برای جمع بندی آن این است که او تلافی بین مسوت اوزیل و مایکل بالاک است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала